می خواهم صیغه شوم

منتشر شده در ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ در دستۀ کانال های مذهبی بدون دیدگاه

مدتی قبل بود که خانمی با بنده تماس گرفت که مادر دو بچۀ یتیم است و از طرف دیگر دچار مشکل یائسگی زودرس شده است و باید رحمش برداشته شود و پول عمل جراحی را ندارد! هر شب آوارۀ خانۀ دوست و آشناست و بچه هایش لباس برای پوشیدن ندارند. این خانم نیاز مالی زیادی داشت و از طرف دیگر شرایط کار کردن را هم نداشت. به نظر می رسد که دین در اینجا دستور خوبی را ارائه کرده است. عده ای هستند که نیاز جنسی دارند و نمی توانند از راه غلط خود را تخلیه کنند. از طرف دیگر کسانی هم هستند مثل این خانم که نیاز به پول دارند و نمی توانند از راه نامشروع به نیازهای دیگران تن دهند. این یک معادلۀ کاملاً عقلانی است.

کانال ازدواج و همسریابی

کانال ازدواج و همسریابی

ولی اینکه خیلی ها نمی خواهند این موضوع را درک کنند که هر دستور خدا بی حکمت نیست، فکر می کنند وقتی خدا صیغه را مطرح کرده است، این کار برای همه صدق می کند. در حالی که اسلام مثل تمامی زمینه های دیگر برای شرایط جنسی هم استثناء قائل شده است تا فشار روی افراد جامعه نباشد. حال این سوال من از شماست؛ آیا در جامعۀ اسلامیِ ما، واقعاً اسلام اجرا می شود؟

اگر شما یک خانم هستید و به دنبال متعه شدن می گردید، به شما توصیه می کنیم با کلیک کردن روی عکس زیر عضو کانال تلگرامیِ صیغه ها شوید و درخواست خود را ارسال کنید. یا اینکه وارد صفحۀ ارسال فرم متعه شوید و مشخصات خودتان را ارسال کنید. با شما تماس گرفته خواهد شد و راهنمایی خواهید شد.

عضویت در کانال تلگرام