نصب و فعال سازی Telegram+

منتشر شده در ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ در دستۀ آموزش تلگرام ۳ دیدگاه

در قسمت قبلی راجع به تلگرام پلاس صبحت شد و الان می دانید که مزیت استفاده از نرم افزار تلگرام پلاس در قبال تلگرام رسمی چیست. اما برای نصب کردن و فعال سازی Telegram+ مراحلی وجود دارد که در این نوشته قصد توضیح راجع به آن را دارم. پس برای توضیحات بیشتر با این نوشته از سایت آموزش تلگرام هم همراه باشید.

برای نصب کردن Telegram+ به مانند هر نرم افزار اندرویدی دیگر کافی است فایل apk آن را دانلود کرده و روی گوشی خود اجرایش کنید. مراحل نصب را به انتها برسانید و Open را برای باز کردن این برنامه لمس کنید. با پنجره ای همانند تصویر زیر مواجه خواهید شد.

نصب و فعال سازی Telegram+

نصب و فعال سازی Telegram+

چه شما از قبل حساب تلگرام خود را ساخته باشید یا برای اولین بار است که تلگرام را روی گوشی خود نصب می کنید، در هر صورت باید Start Messaging را لمس کنید. در مرحلۀ بعدی باید نام کشور (Iran) و شماره تلفن گوشی خود را وارد کنید. پس از آن علامت تیک بالا سمت راست این قسمت را لمس کنید.

نصب و فعال سازی Telegram+

نصب و فعال سازی Telegram+

در مرحلۀ بعدی اگر از قبل شماره تلفنی که وارد کردید دارای حساب تلگرام باشد، کدی به حساب تلگرام شما ارسال شد که باید آن کد را در جعبۀ مرحلۀ بعدی وارد کنید. اما اگر تا به حال در تلگرام فعالیتی نداشتید، کدی به صورت پیامک به همان شماره تلفن ارسال شد که باید آن کد را در جعبۀ مورد نظر وارد کنید.

به هر حال پس از انجام مراحل بالا، خواهید دید وارد صفحۀ اصلی پیام رسان تلگرام پلاس خواهید شد که می توانید از امکانات آن استفاده کنید. نکته ای که مورد توجه است این است که شما در کنار تلگرام رسمی با یک شماره تلفن، می توانید تلگرام پلاس را با یک شماره تلفن دیگر فعال کنید؛ که به نوعی شما را صاحب دو حساب تلگرام خواهد کرد. این بود از آموزش طریقۀ نصب و فعال سازی Telegram+ که امیدوارم برای شما مفید بوده باشد. با آموزش های دیگر ما هم همراه باشید.