ویژگی های تلگرام چیست؟

منتشر شده در ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ در دستۀ آموزش تلگرام بدون دیدگاه

تلگرام به عنوان یک نرم افزار پیام رسان محبوب و پر کاربرد، علاوه بر امکان رد و بدل کردن پیام، متن، ویدیو، فایل و … دارای امکاناتی نظیر، چت گروهی، کانال و گفتگوی محرمانه است. اما اگر خواسته باشید به صورت کامل و جامع تمامی ویژگی های تلگرام را در کنار هم ذکر کنیم، باید به مواردی که در ادامه خواهد آمد اشاره گردد.

ویژگی های تلگرام

ویژگی های تلگرام

سریع

تلگرام از سریع ترین پیام رسان های حال حاضر در بین دیگر پیام رسان ها به شمار می آید و دلیل آن استفاده از سرورهای متعدد در سراسر جهان برای توزیع بار ارتباطی بین افراد مختلف و کاربران تلگرام است.

امن

شرکت تلگرام جزء ماموریت خود می داند که امنیت این برنامۀ پیام رسان را تا حد زیادی بالا ببرد. حتی شما با استفاده از امکان Secret Chat یا گفتگوی رمزنگاری شده، مکالمات خود را به صورت رمزگذاری شده در آورید.

فضای ذخیره سازی ابری

فضای ذخیره سازی ابری به این معنا است که شما می توانید روی چندین دستگاه تلگرام را داشته باشید و به صورت هماهنگ همۀ پیام های خود را مشاهده کنید. بدین ترتیب روی این فضا هیچ اطلاعاتی را از دست نخواهید داد.

چت و اشتراک گروهی

با تلگرام شما می توانید یک گروه ۲۰۰ نفره تشکیل دهید و با اعضای گروه عکس، ویدیو و فایل از قبیل اسناد doc ،ppt و zip و … به اشتراک بگذارید. البته شما با افزایش ظرفیت عضوگیری تا ۱۰۰۰ عضو هم قادرید تعداد مخاطبان خود را افزایش دهید. در ارسال انواع محتوا هم هیچ محدودیتی ندارید.

قابل اعتماد

تلگرام قابل اعتماد ترین سیستمی است که تا به حال ساخته شده است. تلگرام با کمترین میزان تبادل اطلاعات کمترین بیت را برای رد و بدل پیام ها مصرف می کند. با کم سرعت ترین اینترنت ها هم کار خود را به خوبی انجام می دهد.

رایگان و بدون تبلیغات

تلگرام رایگان است و تا همیشه رایگان خواهد ماند. آن طور که صاحبان تلگرام گفتند، در تلگرام به هیچ عنوان تبلیغات فروخته نخواهد شد.

حریم خصوصی

تلگرام حریم خصوصی کاربران خود را در نهایت خود نگه خواهد داشت. شخص ثالثی به اطلاعات کاربران دسترسی نخواهد داشت. تلگرام برای کسانی که نگران امنیت داده های خود هستند، گفتگوی رمزگذاری شده را ارائه کرده است. این گونه پیام ها هم می توانند طوری برنامه ریزی شوند که به صورت خودکار پس از مدت زمان خاصی نابود شوند. به این روش هر نوع داده از قبیل تصویر، ویدیو، فایل را می توانید ارسال کنید.

پشتیبانی

برای دریافت امکان پشتیبانی می توانید به قسمت تنظیمات و سپس به بخش “Ask a Question” رفته و سوال خود را البته به انگلیسی بپرسید. کاربرانی که به صورت داوطلب خواستار کمک به تلگرام هستند، به سوالات شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از ایمیل تلگرام به نشانی support@telegram.org هم استفاده کنید.

این گفته های خود شرکت تلگرام دربارۀ ویژگی های تلگرام است که خواندید. اگر فکر می کنید نیاز به یک نرم افزار ارتباطی رایگان دارید که بتوانید با آن با دیگران ارتباط برقرار کرده و آخرین اخبار و محتوای مورد نظر خود را دریافت کنید، همینک می توانید آخرین نسخۀ تلگرام را روی گوشی، رایانه، تبلت و یا لپ تاپ خود نصب کنید. آموزش های آن را هم از طریق این سایت می توانید بیابید.