چطور پست های پاک شده کانال تلگرام مان را برگردانیم؟

منتشر شده در ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ در دستۀ آموزش تلگرام بدون دیدگاه

به عنوان مدیر کانال، حتماً شده که پستی را پاک کرده باشید و بعد از مدتی از این کار پشیمان شده باشید! به نظر شما راهی برای برگرداندن پست پاک شده وجود دارد یا خیر؟ پاسخ به این سوال کاملاً واضح است. بله! شما میتوانید برای مدتی به پست های پاک شده از کانال تان دسترسی داشته باشید و مجدد آنها را روی کانال خود منتشر کنید. برای این کار ادامه مطلب را مطالعه کنید تا به شما بگویم که چطور می بایستی این کار را انجام دهید.

چطور پست های پاک شده کانال تلگرام مان را برگردانیم

چطور پست های پاک شده کانال تلگرام مان را برگردانیم

یکی از قابلیت هایی که جدیداً به تلگرام افزوده شده، اطلاع از آخرین فعالیت های انجام شده روی کانال های تان است. برای این که به پستی که اخیرا پاک شده است دسترسی داشته باشید، باید وارد این بخش از کانال تان شوید. البته دقت داشته باشید که این پست ها بعد از مدتی برای همیشه حتی از بخش تاریخچه کانال تان هم حذف می شود. پس بعد از مدت زمان خاصی تنها میتوانید به پست های پاک شده دسترسی داشته باشید.

مراحل زیر را برای دستیابی به فهرست پست های پاک شده انجام دهید.

  1. وارد کانال تلگرام خود شوید.
  2. نوار بالای کانال تان را لمس کنید تا وارد بخش مشخصات کانال تان شوید.
  3. روی علامت ویرایش مشخصات کانال (چرخ دنده) در بالا کلیک کنید.
  4. روی Recent Actions بزنید تا تمامی کارهایی که روی کانال تان انجام دادید را ببینید.
  5. از بین کارهایی که انجام دادید، پست هایی هم که پاک کردید را هم می توانید ببینید. کافی است روی آن یک بار ضربه بزنید و دستور Copy را انتخاب کرده و پست را برداشته و در کانال، به روال عادی منتشر کنید.

پس ما یاد گرفتیم که چطور به بخش تاریخچه کارهای انجام شده در کانال تلگرام دسترسی یابیم و در بین آن کارها به پست های پاک شده هم دست یابیم.