کانال آندروید نرم افزاری سورنا

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ در دستۀ کانال های آموزشی بدون دیدگاه

کانال گروه نرم افزاری سورنا که در زمینه تولید اپلیکیشن و بازی های آندرویدی فعال می‌باشد و هدف آن تولید محصولات متفاوت و منحصر به فرد می‌باشد ایجاد گردید. همچنین مباحث آموزش زبانهای برنامه نویسی و اخبار مربوط به سایر محصولات تولیدی آندرویدی در دستور کار قرار دارد تا با این رویکرد گامی در جهت توسعه تولید محصولات آندرویدی و افزایش سطح مهارت برنامه نویسان و توسعه دهندگان برداشته شود.

کانال آندروید گروه نرم افزاری سورنا

کانال آندروید گروه نرم افزاری سورنا

در این کانال علاوه بر معرفی و ارائه محصولات تولیدی اختصاصی گروه نرم افزاری سورنا آخرین اخبار بازیهای آندرویدی به همراه تصاویری از بازیهای آندرویدی و تریلر مربوط به جدیدترین بازیها و فابل دانلود مستقیم بازیها به همراه فایل دیتا آن قرار گرفته است و علاوه بر آن توضیحات تکمیلی در این خصوص قرار گرفته است و جهت اطلاع کاربران محترم به معرفی بازی‌های برتر در گوگل پلی در جهان پرداخته است.

همچنین توضیحاتی در خصوص چگونگی شکل گیری و روند رشد و برنامه ریزی شرکتهای بزرگ تولید اپلیکیشن و بازی قرار گرفته که می تواند به توسعه دهندگان فعال در زمینه آندروید دید بسیار خوبی داده و موجب بهبود و ارتقا تیم‌ها در زمینه برنامه ریزی و هدف گذاری آنها گردد که کاملا به صورت پویا ارائه شده است. این تیم با بهره گیری از کادری مجرب و متعهد در سال ۱۳۹۴ کار خود را آغاز نموده و آمادگی همکاری با سایر شرکت‌های وابسته به این شاخه را دارا می‌باشد. شعار تیم ما این است: متفاوت انتخاب کنید!

عضویت در کانال تلگرام