کانال استودیو انعکاس Enekas Design

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ در دستۀ کانال های آموزشی بدون دیدگاه

معماری تنها طراحی ساختمان ها نیست … معماری صحنه نمایش زندگی انسان هاست … معماری فضایی است که ما در آن زندگی می کنیم … فعالیت می کنیم … استعداد های خود را بروز می دهیم … معماری ارزش های ماست … معماری شخصیت شهر ها و خانه های ماست … با یادگیری معماری و دکوراسیون داخلی ما می توانیم به محیط های اطرافمان شخصیت دهیم و فضای زندگی خود را به فضای مناسبتری از نظر بصری، روحی، معنوی و … تبدیل نماییم.

کانال استودیو انعکاس Enekas Design

کانال استودیو انعکاس Enekas Design

گروه معماری انعکاس برگزارکننده بهترین ورکشاپ های معماری؛ معماری داخلی؛ نرم افزار در برترین دانشگاه های تهران و آموزشگاه های فنی تهران می باشد. در کانال ما می توانید هر شب تحلیل نمونه های موردی روز معماری را دنبال نمایید. علاوه بر آن آموزش های رایگان معماری و دکوراسیون داخلی برای علاقه مندان و دانشجویان هر روز در کانال استودیو طراحی انعکاس قرار داده می شود.

معرفی برترین ورکشاپ های معماری و معماری داخلی و ارائه تخفیف به اعضای کانال جزو یکی از خدمات گروه طراحی انعکاس می باشد. همچنین آموزش فاز ۱ و ۲ معماری و امکان دانلود فایل های معماری در کانال برای بازدیدکنندگان فراهم می گردد. این گروه همچنین در بازسازی، نظارت، اجرا، طراحی معماری و دکوراسیون داخلی آماده خدمات رسانی به شما می باشد.

عضویت در کانال تلگرام