کانال اطلاع رسانی دوره های آموزشی با تخفیف

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ در دستۀ کانال های آموزشی بدون دیدگاه

اطلاعات کلی راجع به گروه آموزشی یوبرگ :
گروه آموزشی یوبرگ قصد دارد به تمامی دانشجویان در سراسر ایران ، در مورد دوره های آموزشی و مفیدی که در دانشگاه ها و مراکز آموزشی معتبر برگزار می شود اطلاع رسانی کند.

در کانال یوبرگ تبلیغ تمامی دوره ها را می توانید مشاهده کنید و با کلیک بر روی لینک زیر عکسها می توانید وارد سایت اصلی یوبرگ شوید و اطلاعات دقیق و کامل مربوط به هر دوره آموزشی اعم ازاطلاعات محل برگزاری ، سرفصل های دوره ، شهریه واقعی و درصد تخفیف کلاس را کسب کنید و از طریق سایت به صورت اینترنتی دوره مربوطه را ثبت نام کرده و با ارائه پرینت فاکتور به آموزشگاه مربوطه به صورت حضوری ثبت نام خود را تکمیل کنید.

کانال اطلاع رسانی دوره های آموزشی با تخفیف

کانال اطلاع رسانی دوره های آموزشی با تخفیف

همچنین سایت یوبرگ و کانال یوبرگ این امکان را به شما می دهد که جزوه های مهم و مفید را به صورت املا رایگان دانلود کنید. همچنین می توانید از تیم یوبرگ درخواست فرمایید که نسخه چاپی جزوه را برای شما آماده کرده و ارسال کنند.

گروه آموزشی یوبرگ امکان بسیار مفیدی را قرار داده است برای دانشجویانی که مشغول به تحصیل هستند و به علت کمبود وقت امکان استخدام در مشاغل را ندارند، به این صورت که دانشجویان به صورت کاملا غیر حضوری می توانند فقط با معرفی دوره های آموزشی ما به دوستان و آشنایانشان و ثبت نام آنها…یا تشکیل یک کلاس در دانشگاه خودشان، کسب درآمد کنند.

برای اطلاعات بیشتر در کانال ما عضو شوید.

عضویت در کانال تلگرام