کانال ایران شکار

منتشر شده در ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ در دستۀ کانال های فروشگاهی بدون دیدگاه

کانال ایران شکار کانالی است نوپا و تازه تاَیس اما تخصصی در زمینه طبیعت گردی و شکار. در این کانال انواع سلاح های مجاز اعم از شکاری، بادی، Pcp، کلتهای ورزشی و تجهیزات مهم طبیعت گردی بی طرفانه و تخصصی مورد بررسی قرار خواهند گرفت و راهنمایی لازم برای خرید کالا به اعضای کانال ارائه خواهد شد. همچنین کانال با ارتباط با مراجع فروش بدون واسطه عموما تجار مناطق مرزی اقدام به تهیه و فروش تجهیزات حرفه ای و اصلی و مجاز طبیعت گردی و شکار با عادلانه ترین قیمت ها خواهد نمود و در کنار این خدمات اموزش های زنده ماندن در شرایط سخت و بهترین مهارتهای طبیعت گردی و معرفی دوره های تخصصی مرتبط را تقدیم اعضای کانال می‌نماییم.

کانال ایران شکار
کانال ایران شکار

کانال تمامی تجهیزات و تسلیحات روز جهان را نیز به علاقمندان تقدیم میشود. غالب مطالب کانال بر پایه ارائه تصاویر و فیلم خواهد بود. در مجموع هر انچه یک فرد علاقمند به طبیعت گردی یا علاقمند به شکار، کسب آموزش تخصصی تیراندازی. علاقمندان به اسلحه و تجهیزات دفاعی و امنیتی. اطلاع از اخرین تجهیزات و تسلیحات نوین جهانی و هزاران مطالب مرتبط و جذاب در این کانال در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

همچنین با بررسی تخصصی انواع سلاح مجاز در ایران و توضیحات قانونی و راهنمای استفاده، در راستای خرید سلاح نیز کارشناسان کانال که از بازنشستگان با تجربه و متعهد ارتش ج. ا. ا میباشند راهنمایی و مشاوره رایگان ارائه خواهد شد.

عضویت در کانال تلگرام