کانال بررسی بورس اوراق بهادار تهران از نگاه ویلیام دلبرت گن

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ در دستۀ کانال های آموزشی ۱ دیدگاه

از سرمایه خود طی یک سال چقدر سود بدست می آورید؟
من در اردیبهشت ماه ۱۳۹۵:
از سهام #کپرور تنها طی ۳۵ روز ۵۵% سود حاصل کردم.
از سهام #بشهاب تنها طی ۲۳ روز ۳۲٫۸۵% سود بدست آوردم.
از سهام #خاهن تنها طی ۱۰ روز ۲۳٫۶۱% سود آوری داشتم.
از سهام #دسانکو تنها طی ۲۷ روز ۱۸٫۲۳% سود کردم.

کانال بررسی بورس اوراق بهادار تهران از نگاه ویلیام دلبرت گن

کانال بررسی بورس اوراق بهادار تهران از نگاه ویلیام دلبرت گن

می دانیم که سود بانکی به ۱۵% در یک سال (۳۶۵ روز) کاهش یافته است و سرمایه ها به سوی بورس اوراق بهادار تهران سرازیر شده اند. این امر موجب به افزایش روز به روز شاخص و به تبع آن اکثر سهام های قدرتمند بازار در صنایع مختلف شده است که سرمایه گذاری هوشمندانه در آن ها می تواند به افزایش سرمایه و ثروتمان کمک نماید.

اما سرمایه گذاری در بورس به ابزارهای خاص خود جهت تحلیل سهم های مختلف نیاز دارد. یکی از این ابزارها مربع ۹ تایی “گن” است. ویلیام دلبرت گن یکی از مشاوران مالی و معامله گران قدرتمند بازارهای سهام و کالا در نیمه اول قرن بیستم میلادی است. وی در دهه ۱۹۲۰ روش مربع ۹ تایی خود را به عنوان ابزاری جهت انجام معامله و پیش بینی بازار معرفی نمود. او به وسیله همین ابزار در اکتبر ۱۹۰۹ تنها طی ۲۵ روز و جمعاً با ۲۸۶ معامله سرمایه خود را ۱۰۰۰% رشد داد.

من نیز در کانال Yavnolyze از همین ابزار برای تحلیل سهم های مختلف استفاده می کنم. خیلی ها معتقد هستند که “گن” در بورس تهران کارایی ندارد. راست می گویند! من “گن” را با موجشماری الیوتی تلفیق کردم، نرم افزار خودم را طراحی کردم و بر این اساس معامله می کنم. من هم در این مدت تنها در یک معامله ضرر کردم آن هم به میزان ۱۰ هزار تومان و ما بقی تریدهایم سودآور بوده یا در شرف سودآوری است….
اگر دوست دارید با سبک تحلیل من و نرم افزاری که طراحی کردم آشنا شوید یا از توصیه های خرید و فروش اینجانب استفاده نمایید می توانید از طریق لینک زیر به ما ملحق شوید.

برای بهره مندی از روند صعودی آتی بورس تهران تا کنون در این کانال ۸ سهم معرفی شده اند که هر روز قیمت های آن در حال رشد است …
همچنین آینده قیمت نفت برنت هم تحلیل شده است که تاثیر بسزایی در اقتصاد کشور دارد….
مثلث های بزرگ بورس تهران را که می توانند بیش از ۱۰۰% سودآوری داشته باشند معرفی کرده ایم….
سه سهام خودرویی مطرح یعنی ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو را با یکدیگر مقایسه کرده ایم …
و این روند را باقدرت و دقت روز افزون ادامه خواهیم داد…

با تشکر
یاور نوذری
تحلیلگر تکنیکال بورس اوراق بهادار تهران

عضویت در کانال تلگرام