کانال بزرگترین فروشگاه اینترنتی مبلمان دکوراک

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ در دستۀ کانال های فروشگاهی بدون دیدگاه

دکوراک بزرگترین و کاملترین فروشگاه اینترنتی مبلمان در ایران است. در این فروشگاه شما میتوانید طیف گسترده ای از محصولات از قبیل مبلمان، سرویس خواب، میز جلو مبلی، میز تلویزیون، کمد، کتابخانه، جا لباسی، جا کفشی و هر آنچه به صنعت چوب و دکوراسیون ارتباط دارد را بیابید. دکوراک دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

کانال بزرگترین فروشگاه اینترنتی مبلمان دکوراک

کانال بزرگترین فروشگاه اینترنتی مبلمان دکوراک

با عضویت در کانال تلگرام دکوراک میتوانید اولین کسی باشید که از محصولات جدید، فروش های ویژه و تخفیف های اثتثنایی با خبر شوید.

در خرید اینترنتی مبلمان و مصنوعات چوبی شاید شما امکان دسترسی فیزیکی به محصولات و لمس کردن آنها از نزدیک را نداشته باشید و این یک نکته منفی به حساب می آید. اما این را نیز نباید فراموش کرد که در کنار این نکته منفی تعداد زیادی نکته مثبت در خرید اینترنتی وجود دارد. جلوگیری از اتلاف وقتی که برای گشتن در بازارها و نمایشگاه ها صرف میشود و حذف سفر های درون شهری غیر ضروری، جزو بدیهی ترین نکات مثبت در خرید اینترنتی است.

شما با مراجعه به وبسایت دکوراک امکان مشاهده و بررسی طیف وسیعی از محصولات متنوع را خواهید داشت. این اطلاعات به صورت تمام وقت در اختیار شما قرار دارند و شما هروقت اراده کنید میتوانید محصولات مورد نظر خود را بررسی و مقایسه کرده و با دیگر افراد خانواده خود برای خرید تصمیم بگیرید. امکان مراجعه حضوری به دفتر مرکزی دکوراک و مشاهده برخی از محصولات از نزدیک نیز وجود دارد.

آدرس دفتر مرکزی دکوراک: تهران، یافت آباد شرقی، اتوبان آیت الله سعیدی جنوب به شمال. ۱۰۰ متر بالاتر از بازار مبل ایران ۳٫ نبش خیابان آزادی. ساختمان پارسه طبقه ۲ واحد ۳۵
تلفن ۶۶۳۹۹۰۸۴—–۶۶۳۹۹۱۶۲
آدرس وبسایت دکوراک: www.decorac.com
کانال تلگرام : telegram.me/decorac
اینستاگرام : instagram.com/decoraccom

عضویت در کانال تلگرام