کانال بهتا تهویه

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ در دستۀ کانال های فروشگاهی بدون دیدگاه

گروه شرکت های بهتا؛
گروه شرکتهای بهتا نخست با نام ،‌ موسسه بازرگانی – خدماتی حمیدی فعالیت خود را از سال ۱۳۵۸ در زمینه فروش وخدمات پس از فروش لوازم خانگی ( یخچال،‌ فریزر،‌ لباسشویی، جاروبرقی و … ) در شهر مشهد آغاز نمود و با کسب تجارب ارزشمند در سال ۱۳۷۳ به لطف حق تعالی با گام نهادن در مسیر توسعه و پیشرفت ، به جرگه ی نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش کولرهای گازی پیوست. از سال ۱۳۸۰ با اندوخته سابقه کار ۲۰ ساله و با پشتوانه دانش فنی و توانمندی متخصصین و کارشناسان خود در این زمینه، فعالیت خود در زمینه فروش و خدمات سیستم های تهویه مطبوع سنگین نمود آغاز نموداز ابتدای راه و شروع فعالیت با توجه به اصل مشتری مداری و حق مشتری ایرانی در برخورداری از کالای با کیفیت و تکنولوژی روز دنیا شرکت بهتا فعالیت خود را در کنار بهترین و خوشنام ترین برندهای مطرح دنیا ادامه داده است.

کانال بهتا تهویه

کانال بهتا تهویه

در حال حاضر گروه شرکتهای بهتا متشکل از چهار شرکت می باشد:
بهتا تهویه : ارائه دهنده تجهیزات تهویه خانگی یا RAC که در مشهد با ۴ نمایشگاه اصلی و شبکه فروش گسترده همکاران در شرق کشور وظیفه توزیع برندهای مطرح این صنعت در منطقه را عهده دار است.
شرکت خدمات بهتا : فروش تجهیزات مخصوصا در زمینه تهویه مطبوع نیازمند پشتوانه قوی جهت ارائه خدمات پس از فروش می باشد. به لطف الهی سابقه ارائه خدمات پس از فروش به مدت بیش از ۳۰ سال این پشتوانه قوی و اطمینان بخش را برای شرکتهای گروه بهتا فراهم آورده است. با تشکیل شرکت مستقل خدمات بهتا ضمانتی قابل اطمینان پشتوانه مشتریان شرکتهای گروه خواهد بود. شرکت خدمات بهتا علاوه بر ارائه خدمات گارانتی ،نصب و تعمیرات جهت محصولات شرکتهای گروه، آمادگی ارائه خدمات خود و عقد قرارداد های سرویس و نگهداری با سایر برندها و شرکت ها نیز می باشد.

خدمات مشاوره و تعیین ظرفیت رایگان
مشگل بسیار از مصرف کنندگان و خریداران کولرهای گازی و یا سیستم های گرمایشی خانگی ، انتخاب درست و بهینه دستگاه مورد نیاز و متناسب با ساختمان می باشد.
مساحت ساختمان، میزان آفتاب گیری، ارتفاع سقفها، سیستم روشنایی و بسیاری از عوامل دیگر می توانند نوع تجهیزاتی را که میتواند نیاز سرمایشی و یا گرمایشی ساختمان را برطرف نماید تعیین نمایند.
کارشناسان شرکت بهتا تهویه آماده ارائه هر گونه اطلاعات مشاوره ای و بازدید از پروژه های شما به صورت کاملا رایگان می باشند. قبل از هرگونه تصمیم گیری جهت خرید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان برخوردار شوید.

عضویت در کانال تلگرام