کانال به سوی تعادل

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ در دستۀ کانال های آموزشی بدون دیدگاه

۰ تا ۱۰۰ خودشناسی با کانال به سوی تعادل
تنها کانال روانشناسی که یک روند نظامداردرمان و خودشناسی را دنبال می کند.
امکان پرسش و پاسخ با مشاور
کارگاه های مشاوره گروهی رایگان (ویژه بانوان تهرانی تهران)
مشاوره حضوری و تلفنی
با مدیریت سید علی بهشتی کارشناس ارشد مشاوره و راهنمایی
کسب مهارت زندگی همراه با رفع مشکلات هیجانی و رفتاری

کانال به سوی تعادل

کانال به سوی تعادل

شما می توانید از طریق خواندن مطالب این کانال و پاسخ به سوالات شناخت خوبی از خود کسب کنید و علاوه بر افزایش اعتماد به نفس و غزت نفس مشکلاتی همچون اضطراب، افسردگی، وسواسهای فکری و عملی و مشکلات ارتباطی را برطرف نمایید و در مسیر موفقیت گام بردارید.

دوره به سوی تعادل یک روش التقاطی به شمار می رود. به این معنی که در این روش درمان از روانکاوی( تمرکز بر دوران کودکی و تأثیرات این دوران بر زندگی امروز ما)، درمان های شناختی (بررسی افکار و احساسات و تأثیری که بر عملکرد ما می گذارند)، رفتار درمانی (تمرکز بر تغییر رفتار)، معنا درمانی (کشف و داشتن یک معنی و مفهوم در زندگی)، گروه درمانی (ویژه افرادی که در دوره حضوری شرکت می کنند)، واقعیت درمانی (تمرکز بر مسئولیت های شخصی با داشتن حق انتخاب در زندگی)

شاید برای گذراندن یک دوره خودشناسی یا استفاده از تخصص یک مشاور یا روانشناس می بایست حداقل هفته ای یک جلسه و به مدت طولانی دوره درمان را سپری کنید. با وجود اینکه این دوره خصوصاً به صورت مجازی از طریق شبکه تلگرام (به علت یکطرفه بودن و نبودن یک رابطه درمانی) نمی تواند روش کاملی برای رفع مشکلات خاص شما باشد، ولی می تواند در شناخت بهتر و دست یابی به درک روشن تر و کاملتری از ویژگی های مثبت و منفی و همچنین از شیوه و سبک زندگی منحصر به فردتان شما را یاری دهد.

قطعاً با کسب آگاهی و عمل به آنها می شود زندگی را متحول کرد. این فرصت برای شما ایجاد شده است. امیدوارم با عمل به آنچه که به شما پیشنهاد می گردد بهترین نتیجه را از آن خود کنید.

عضویت در کانال تلگرام