کانال بیمه زندگی و تشکیل سرمایه سامان

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ در دستۀ کانال های فروشگاهی بدون دیدگاه

یکی از چالش های زندگی امروزی اکثر مردم ایران مرتبط با زندگی های دوران پس از بازنشستگی و حقوق های نسبتا پایینی است که سرپرست های خانوار از سازمان تامین اجتماعی دریافت می کنند. چقدر خوب است که بعد از مدت ها سال تلاش و کوشش در دوران جوانی و میانسالی به فکر یک زندگی آسوده و راحت در دوران سالمندی خود باشیم تا نه تنها از پس هزینه های حداقلی یک زندگی بربیاییم بلکه بتوانیم به خواسته هایی که در دوران جوانی و میانسالی به آن ها نرسیده ایم، برسیم!!

کانال بیمه زندگی و تشکیل سرمایه سامان

کانال بیمه زندگی و تشکیل سرمایه سامان

مثلا رفتن به انواع سفرهای خارجی و داخلی، خرید بهترین لباس و ماشین، کمک هزینه تحصیل و ازدواج فرزندانمان و غیره. این موضوع با دریافت تنها یک حقوق بازنشستگی شاید جوابگوی نیازهای ما و خانواده مان نباشد بنابراین ما به شما پیشنهاد یک صندوق بازنشستگی مطمئن و تشکیل سرمایه را می دهیم که علاوه براین از مزایای بیمه ای آن بهره مند خواهید شد. در اینصورت شما در دوران بازنشستگی دارای دو حقوق بازنشستگی خواهید بود!!! که کلی مزایا و تسهیلات مالی هم به شما می دهد.

بنابراین از آنجاییکه شرایط اقتصادی و درآمدی شما در طی زمان تغییر کرده و زندگی شما و خانواده تان را تحت تاثیر قرار می دهد. برآن شدیم تا با ارائه محصولی جامع و برنامه ریزی هدفمند، کلیه نیاز های اقتصادی شما را درآینده ای نه چندان دور پاسخگو باشیم.

مهمترین ویژگی های این محصول:

  • در ازای پرداخت حق بیمه سالانه، پس از مدت زمان مشخصی از مزایای بیمه ای این محصول که شامل پوشش های مستمری، بازنشستگی، از کارافتادگی، امراض خاص، فوت و غیره می باشد، بهره مند خواهید شد.
  • برنامه سرمایه گذاری جامعی برای شما ارائه خواهد گردید و طی آن سالیانه می توانید از مزایای سودآوری حاصل از سرمایه گذاری آن بهره مند شوید.
  • در کنار خدمات بیمه ای، بسیاری از خدمات غیر بیمه ای مانند دریافت وام از محل اندوخته سرمایه گذاری شما و دیگر خدمات برجسته به همراه بیمه نامه ارائه می گردد.

عضویت در کانال تلگرام