کانال تحصیل و بورسیه و کار آموزی دانشگاه های معتبر خارج

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ در دستۀ کانال های آموزشی بدون دیدگاه

در این کانال توجه شما را به موقعیت های ویژه شامل بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی و کار آموزی موسسات و دانشگاه های معتبر خارج از کشور و موسابقات برگزاری توسط موسسات علمی معتبر جهان و انواع برنامه های آموزشی داوطلبانه آشنا می سازیم. برای هر موقعیت، سعی بر این است تا حداکثر جزئیات آورده شود. همچنین لینک جهت اطلاعات بیشتر و اپلای آنلاین هر موقعیت نیز آورده شده است.

 

کانال تحصیل و بورسیه و کار آموزی دانشگاه های معتبر خارج

کانال تحصیل و بورسیه و کار آموزی دانشگاه های معتبر خارج

موقعیت های معرفی شده مربوط به طیف مشخصی از جامعه نمی شود، بلکه طیف وسیعی از دانش آموزان پیش دانشگاهی تا پُست دکترا و افرادی که در پی کسب فرصت مطالعاتی نیز می باشند را پوشش می دهد. همه هدف ما این است تا صدای ایرانی ها نیز در بازار داغ ارائه و اخذ موقعیت های ویژه رقابتی جهانی شنیده شود، همچنین سروران گرامی با چگونگی پروسه ۰ تا ۱۰۰ اخذ موقعیت های ویژه رقابتی آشنا شوند.

اطلاع رسانی تحصیلی و کار آموزی خارج از کشور تنها به دلیل این مهم روی داده که ما بتوانیم با متقاضیان بیشتری ارتباط برقرار نمائیم و ضمن اینکه سررسید بسیاری از این موقعیت ها در حال اتمام است و ما آرزومندیم تا متقاضیان ایرانی نیز قابلیت های خود را با اقدام در این موقعیت ها به ترازوی سنجش بسپارند و به مدد و تلاش خویش از آن موقعیت ها بهره مند نیز شوند. کافیست به کانال تلگرام ما سر بزنید و از صدها بورس تحصیلی رایگان خارج کشور بهره مند شوید. هم اینک بپیوندید. منتظر حضور گرم شمایم.

عضویت در کانال تلگرام