کانال جشنواره ادبی-بین المللی فروغ فرخزاد

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ در دستۀ کانال های رسمی بدون دیدگاه

جشنواره ادبی- بین المللی فروغ فرخزاد که برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شده است رقابتی است بزرگ برای همه شاعران پارسی گو و هم چنین تمامی دوستداران و طرفداران فروغ فرخزاد. در این کانال سعی بر آن شده است به کشف استعدادها در زمینه شعر پرداخته شود. پس تمامی کسانی را که فکر می کنند این استعداد بزرگ را در خود دارند را به این کانال دعوت می کنیم. در این رقابت تمامی انواع شعر در همه قالب ها (سنتی و نو) پذیرفته می شود. شرکت در این مسابقه برای همگان رایگان است و هیچ هزینه ای برای شرکت در مسابقه از آنها دریافت نمی شود. همچنین هر شخص مجاز است تا پنج نمونه از بهترین شعرهایش را برای مسابقه ارسال نماید. از مزایای این کانال آن است که علاوه بر داوران، خود اعضای کانال نیز در فرایند امتیاز دهی و داوری شرکت می کنند و به هر داستان از یک تا ده امتیاز میدهند.

کانال جشنواره ادبی-بین المللی فروغ فرخزاد

کانال جشنواره ادبی-بین المللی فروغ فرخزاد

بدیهی است هر چه تعداد اعضای کانال بیشتر باشد امتیاز کسب شده برای هر شعر نیز بیشتر خواهد شد. بیست شعری که مجموعا از نظر داوران و مردم بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند در قالب یک کتاب pdf بر روی کانال قرار خواهد گرفت و در صورت وجود شرایط لازم امکان فروخته شدن امتیاز چاپ آن کتاب در مزایده نیز وجود دارد. در این کانال هم چنین سعی خواهد شد از اشعار، فایل های صوتی و تصاویر ناب فروغ فرخزاد استفاده شود. شرکت در این مسابقه برای همگان امکان پذیر است و همه شاعران پارسی گو چه ایرانی و چه غیر ایرانی و چه مقیم ایران باشند و چه نباشند امکان پذیر است.

هم چنین شاعرانی که به زبان غیر فارسی نیز شعر می گویند نیز می توانند اشعار خود را به فارسی ترجمه کنند و برای ما بفرستند. امکان تبلیغ فقط در روزهای جمعه وجود دارد.در صورت عدم پیشامد مشکل به نفرات اول تا سوم جوایزی تعلق می گیرد. جشنواره ادبی-بین المللی فروغ فرخزاد، رقابتی بزرگ برای همه شاعران پارسی گو و همه دوست داران فروغ فرخزاد.

عضویت در کانال تلگرام