کانال خانم شاپ

منتشر شده در ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ در دستۀ کانال های مد و زیبایی بدون دیدگاه

تخفیفات بی نظیر در کانالِ (خانم شاپ) را از دست ندهید.

هر ماه با تخفیفات و محصولات جدید و جدیدتر شما را بهره مند خواهیم کرد.

افتخار این را داریم که با برترین برندهای دنیا با مناسب ترین قیمت ها در خدمت عزیزانِ هم وطن هستیم.

خرید به صورت اینترنتی و از سایت های معتبرِ اروپایی انجام می شود و در اوریجینال بودنِ کالاها اصلا اصلا اصلا شکی نیست چرا که ما سالیانِ زیادی است که در این راه قدم گذاشته ایم و با جلب رضایت مشتری های متعدد به این خدمت رسانی ادامه می دهیم.

کانال خانم شاپ

کانال خانم شاپ

هر چیزی که برای زیباتر شدنِ شما نیاز است در این کانال خواهید یافت. از کرم های مغذیِ کاملا تخصصی گرفته تااااااا عطر ها و ادکلن های اصلی و وسایل زینتی که تمامی آنها مارک بوده و اکثر آنها از برند اوریفلیم سوئد و از نمایندگیِ این کمپانیِ ۵۰ساله در ارمنستان تهیه می شود.

مراحل خرید بسیار بسیار آسان است و نیازی به ورود شما عزیزان به سایت های مختلف نیست، نحوه خرید را مطالعه کنید:

١- انتخاب کالا و ارسال عکس و یا ارسال نام کالا  به @fatarod

۲-  سفارشات در سایت ثبت میشه و حدود ۳هفته بعد می رسه ایران. این افزایش مدت انتظار به دلیل حجم بسیار بالای سفارشات و همینطور مشکلات راه ارمنستان به ایران هست.با صبوری ما رو همراهی کنید دوستان.

۳- ارسال به سراسر ایران انجام می شود و بالای ۲۰۰ هزار تومان خرید هزینه ارسال صِفر تومن خواهد بود😍😍😍

هرسه هفته کاتالوگ عوض میشه و یک کاتالوگ جدید میاد، در هر کاتالوگ یک سری از کالاها تخفیف ویژه خورده که اون تخفیف فقط مخصوص همون دوره هست و با اتمام دوره شما دیگه نمیتونید از اون کالا با تخفیف مورد نظر سفارش بدید☝️

📢 پس لطفا سفارشاتتون رو تو هفته اول هر کاتالوگ اعلام کنید تا روی سایت موجود باشد.

همه نوع مشاوره پوستی و یا مشاوره در انتخاب کالا به صورت رایگان انجام می شود و یک مژده ب دوستانی که فرصت کافی برای مطالعه همه محصولات رو ندارند، می توانید نوع پوست و مو خودتون رو برای ما بفرستید و همچنین نوع محصول درخواستی تون رو تا ما بهترین ها رو براتون به صورت اختصاصی ارسال کنم😊

منتظر شما در کانال (خانم شاپ) هستیم.

روزگار به کامتان

عضویت در کانال تلگرام