کانال راز جوانی

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ در دستۀ کانال های مد و زیبایی بدون دیدگاه

اولین کانال مشاوره تخصصی رایگان پوست و مو
با معرفی بهترین برندها و محصولات آرایشی و بهداشتی صددرصد ارگانیک
رسالت ما حفظ و ارتقا سلامت جامعه و خدمت صادقانه به هموطنان عزیزمان از طریق توزیع محصولاتی با کیفیت می باشد.

کانال راز جوانی

کانال راز جوانی

امروزه تولید محصولات مراقبت پوست و مو همگام با افزایش تقاضاو سطح نیاز جامعه برای این دست محصولات به صورت روزافزون در حال افزایش است. همگام با پیشرفت تکنولوژی، این فرآورده ها با عملکرد و کیفیت بسیار بالاتر و ظاهری جذاب به بازار عرضه می شوند و مصرف کنندگان یا برای مقاصد حفاظتی و حفظ سلامت به منظور ترمیم یا درمان آسیب های پوستی و یا زیبایی و شادابی پوست از آنها استفاده می کنند. بنابراین کیفیت و مرغوبیت محصولات بهداشتی به عنوان یک اصل مهم و اساسی همواره مورد توجه شرکت های تولید کننده این محصولات می باشد.

” شرکت خرید اینترنتی پنبه ریز” به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات بهداشتی در کشور عزیزمان، با بهره برداری از ماشین آلات تمام اتوماتیک، فرمولاسیون دقیق و استفاده از مواد اولیه مرغوب، اقدام به عرضه محصولات تولیدی و وارداتی متنوع و با کیفیت بالا نموده است.
معرفی برند B & V) Bielita & Vitex)

بلیتا یک برند ایتالیایی _ بلاروسی و دارای سطح کیفی درجه A است که از لحاظ کیفیت قابل قیاس با محصولات موجود در بازار نیست.
این شرکت از سطح علمی بالایی در کیفیت آزمایشگاه برخوردار بوده و دارای استاندارد STBISO/IEC می باشد. همچنین بیش از ۱۰۰ علامت تجاری و ۶۰۰ نام از محصولات Vitex و Belita با انواع مختلفی از مواد طبیعی ساخته شده در دنیا وجود دارد.

آماده سازی فرمول های منحصر بفرد ، طراحی و تولید حرفه ای پکیج ها و بسته بندی محصولات، مواد خام درجه یک با کیفیت فوق العاده و پیوند و ترکیب طبیعت با علم و دانش به ما این اجازه را داده است که محصولاتی با کیفیتی در سطح جهانی داشته باشیم. شرکت بزرگ پنبه ریز نماینده انحصاری بلیتا (B&V) در خاور میانه بوده و محصولات نیز تنها به شیوه ی فروش مستقیم ارائه می گردند؛ به طوری که مستقیما از کارخانه به دست مصرف کننده رسیده ( با همان قیمت اولیه) و موجب حذف دلالها و واسطه ها می گردد.

از این رو این برند در هیچ یک از فروشگاه ها و مراکز فروش عرضه نمی شود و هدف از آن ترویج و گسترش این فرهنگ در ایران عزیزمان است که مزایایی را هم برای مصرف کنندگان عزیز و کارخانه تولیدی و هم برای دولت محترم به ارمغان می آورد.

عضویت در کانال تلگرام