کانال راه تعالی

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ در دستۀ کانال های آموزشی بدون دیدگاه

خوب دشمن عالیست. کانال تلگرام راه تعالی شبکه ایست آموزشی برای حرکت از خوب بودن به سمت عالی بودن. راه تعالی با تکیه بر توصیه ها و نظریه های بزرگان روانشناسی و مدیریت قصد دارد تا اینرسی سکون انسان ها را به اینرسی حرکتی تبدیل نماید. غرق شدن در روزمرگی و فراموشی خود انسان را دچار نوعی رخوت و جمود کرده است. راه تعالی معتقد است که توسعه فردی با رجوع درونی و شناخت شخصی آغاز خواهد شد و لذا سعی دارد با ایجاد حساسیت ذهنی به افراد کمک نماید تا گام اول را در راستای تعالی فردی محکم و استوار بردارند.

کانال راه تعالی

کانال راه تعالی

راه تعالی کمک خواهد کرد تا ما از خود فاصله بگیریم و به شکلی منطقی و البته صادقانه خود را رصد و قضاوت نماییم. تعالی مورد نظر در این کانال از منظر انسان های مختلف ترجمان متفاوتی خواهد داشت و از منظر مادی و یا روحی و معنوی قابل بررسی است. صد البته آرامش هر فرد در تعالی روحی وی محقق خواهد شد و سعی خواهد شد تا با تکیه بر مفاهیم روانشناختی این گذار و دگرگونی در انسان ها ایجاد گردد.

انسان بودن نیست. بلکه انسان شدن است. در راه تعالی امید داریم تا کمک نماییم به خود و به سایرین تا با حرکت در مسیر درست هم به خوشی برسیم و هم به خوبی. موفق باشیم و کمک نماییم تا سایرین نیز موفق باشند.

عضویت در کانال تلگرام