کانال روش سلامتی

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ در دستۀ کانال های آموزشی بدون دیدگاه

اگر به دنبال راه هایی برای سلامتی بدن خود وداشتن زندگی شادتر هستید این مطلب را از دست ندهید. براساس یک ضرب المثل قدیمی، کسی که سلامت است امیدوار است و کسی که امیدوار است همه چیز دارد. امروزه برای تندرستی و سلامت انسان روش های متعددی توصیه می شود که در اینجا به آنها اشاره خواهیم نمود. برای سلامتی خود و داشتن زندگی سالم و پر انرژی راه کارهای بسیار ساده و قابل انجامی وجود دارد که با رعایت آنها می توانید از سستی بدن جلوگیری کرده و سلامتی را به بدن خود هدیه دهید.

کانال روش سلامتی

کانال روش سلامتی

برای سالم ماندن هرکدام از ارگان های بدن نیاز به مراقبت و نگهداری وجود دارد که در این کانال به آنها اشاره خواهیم نمود. سالم بودن در گروی رفتارهای کوچکی مثل راه رفتن، دیدن یک فیلم‌ خوب، نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه و… است. داشتن یک شیوه زندگی خوب، عادت‌های خوب و ترک‌کردن سیگار و انجام فعالیت‌های ورزشی و مصرف غذاهای سالم بهترین روش‌های ممکن برای داشتن سلامتی است. ویتامین C, ویتامین E و سلنیوم به محافظت از پوست دربرابر آسیب های آفتاب به پوست و سرطان پوست کمک می نماید و حتی ممکن است، بعضی از رنگ رفتگی ها و چروک های پوستی را درمان نمایند. این آنتی اکسیدان ها با افزایش سرعت سیستم بازسازی پوست و با مهار آسیب های بیشتر به زیبایی پوست کمک می نمایند. تا زمانی که بیماری جدی نشود بیشتر مردم به سلامت خود توجهی نمی کنند.

در حالی که وقتی بیمار می شوند باید به مدت زیادی تحت مراقبت های پزشکی قرار گیرند. اما همین افراد از این نکته غافلند که بهبود کیفیت و ارتقای سلامت در زندگی روزمره به صرف وقت زیادی نیاز ندارد و حتی انجام یک فعالیت ورزشی و یا صرف ثانیه هایی وقت برای اصلاح تغذیه و… می تواند سلامت آن ها را تضمین کند.نمی توان کلیه امور مربوط به سلامتی را به عهده پزشکان گذاشت.

اکثر درمان های پزشکی به منظور رفع ناراحتی های موجود در بدن است، اما نباید چیزهایی را که سبب ایجاد راحتی و آرامش می شود را فراموش کرد. آداب غذایی و نحوه مراقبت از بدن به راحتی می توانند سلامت عمومی بدن را تا حد بسیار زیادی افزایش دهند. هر چه بدن قوی تر باشد، راحت تر می تواند در مقابل بیماری های مختلف مقاومت کند. بهتر است فرایند بهبود پیش از اینکه بیماری خودش را نشان دهد، انجام پذیرد. اگر بدن به وضعیت وخیمی دچار شود، بهبودی آن دشوار ر خواهد بود و بدن های سالم خیلی راحت تر می توانند با بیماری های گوناگون مقابله کنند. گاهی اوقات تا زمانیکه افراد شخصاً مبتلا به یک بیماری حاد نشوند نمی توانند اهمیت این مطلب را درک کنند. به هر حال حتی اگر چنین اتفاقی هم روی دهد، باز هم باید بدانید که هیچ گاه برای مراقبت از بدن دیر نیست.

از همین حالا تصمیم بگیرید که عاقلانه زندگی کنید. مسئله مراقبت از بدن حتی در کتاب های آسمانی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. ” از بدن خود مراقبت کنید و با تلاش به مراقبت از وجود خود بپردازید.” سلامت روحی و فیزیکی ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند. سلامت جسمانی میزان سلامت روحی و ذهنی را افزایش می دهد. از سوی دیگر سلامتی روحی و هدفمندی در زندگی، شما را ملزم می کند تا در هر حال تندرستی خود را حفظ کنید. گاهی اوقات برای بدست آوردن مزایای دراز مدت باید از خوشی های موقتی گذشت.

باید به غذاهای مورد علاقه تان که خوب نیستند یک “نه” بزرگ بگویید حتی اگر در جلوی چشمانتان باشند. باید تناسب اندام خود در هر شرایطی حفظ کنید، حتی اگر هیچ علاقه ای به انجام چنین کاری نداشته باشید. باید دلیل حفظ سلامت جسمانی را برای ذهن خود روشن کنید: برخورداری از بهترین زندگی؛ هر چقدر پایبندی بیشتری به اهداف و آرزوهای خود داشته باشید، با انگیزه بیشتری برنامه مراقبت از بدن خود را دنبال خواهید کرد.

عضویت در کانال تلگرام