کانال سنگستان جنوب

منتشر شده در ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ در دستۀ کانال های فروشگاهی بدون دیدگاه

با عرض سلام خدمت دوستان گرامی. هدف از راه اندازی این کانال فروش انواع راف و اسلایس سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی است بگذارید اول دلیل ساخت این کانال رو براتون بگم من خود عضو چندتا از این کانال ها بوده ام و متاسفانه متوجه شدم سنگهای خود را به قیمت خیلی زیاد و بیشتر از مبلغ واقعی به فروش می رسانند که این خود به خاطر اطلاع نداشتن اعضای کانال از قیمت واقعی سنگها و عدم دسترسی بسیاری از اعضای کانال به سنگهای مورد نظر خود است.

کانال سنگستان جنوب

کانال سنگستان جنوب

چون بسیاری از کسانی که در زمینه تراش سنگ کار میکنند در شهرها بوده و یا در مناطقی هستند که دسترسی به این نمونه سنگها ندارند بنابراین مجبور میشوند این سنگها را با قیمت بالایی برای کار خود خریداری کنند. به همین منظور با توجه به اینکه من در کار خرید و فروش سنگهای قیمتی بودم بر خود لازم دیدم تا با ساخت این کانال تمامی دوستان و همکاران گرامی را کمک کرده تا سنگهای خود را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت تهیه نمایند.

این کانال از روز شنبه چهاردهم اسفند شروع به فروش سنگهای خود می نماید که از مهمترین نمونه های این سنگها به انواع آگات یا همان عقیق مانند باباقوری تک رنگی کارنلاین عقیق زرد یا شرف الشمس و عقیق شجر دریایی و شجر و … و همچنین انواع جاسپر جگری یا سرخ و زرد و … و الیوین کوارتزها مانند سیترین در کوهی چشم ببر کلسدونی کریسوکولا و انواع سنگهای دیگر نام برد.این سنگها از مناطق کل استان فارس و آمیزه های رنگین و بهترین سنگهای دگرگونی و هیدروترمال زون سنندج-سیرجان تهیه میشوند. همچنین با خرید سقف معینی از این کانال دوستان عزیز میتوانند از امتیازهای ویژه کانال مانند خرید رایگان نمونه های سنگ و گرفتن هدایای ویژه از کانال بهرمند شوند.

ما آنقدر در عرضه سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی تنوع ایجاد نموده ایم که این امر موجب میشود تا اعضای کانال به طرق مختلف و با هر مقدار پول بتوانند از این کانال خرید نمایند.خرید های ویژه حراجی های هفتگی هدایا و تخفیفات بسیار و همچنین پکها و سری های مختلف سنگها با هم و… موجب می شود تا هر یک از اعضای این کانال علاوه بر لذت بردن از ایجاد خستگی و یکنواختی کانال به دور باشند. و لحظات خوبی را با ما تجربه نمایند. امیدوارم این کانال بتواند مشکلاتی هر چند کوچک از دوستان را حل کرده و یاری رسان آنها در عرصه تولید و تراش سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی باشد.

با تشکر فردین علی پور مدیر کانال

به امید دیدار شما در کانال تلگرام سنگستان جنوب

عضویت در کانال تلگرام