کانال طراحی سایت تلگرام

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ در دستۀ کانال های آموزشی ۴ دیدگاه

طراحی سایت یکی از پر لذت‌ترین کارهایی است که می توان با رایانه انجام داد. شما می‌توانید یک سایت داشته باشید که بازدید کنندگان آمده و نوشته های شما را می خوانند و تصاویر و ویدیوهای شما را تماشا می کنند و این خود لذت بخش است. علاوه بر آن خیلی‌ها هستند که از سایت و حتی خودِ کارِ طراحی سایت درآمد کسب می‌کنند و این باعث شده خیلی از افراد کار طراحی سایت را به عنوان یک شغل برای خود انتخاب کنند. حالا چه شما خواسته باشید سایت شخصی یا تجاری خود را راه اندازی کنید و چه خواسته باشید به کار طراحی سایت رو بیاورید، به هر حال نیاز به یک منبع خوب و کامل دارید که در اینجا ما قصد داریم به شما کانال طراحی سایت تلگرام را به عنوان مرجعی خوب برای نقطۀ شروع ساخت سایت معرفی کنیم.

کانال طراحی سایت تلگرام

کانال طراحی سایت تلگرام

راه اندازی یک سایت نیاز به پیش نیازهایی دارد که یکی از این پیش نیازها داشتن دانش طراحی سایت است. خیلی از افراد فکر می‌کنند منظور این دانش فقط کدنویسی و برنامه نویسی است. درست است که قسمت اعظم طراحی سایت را این بخش شامل می‌شود، اما امروزه با رشد فناوری‌های وب و همچنین تسهیل استفاده از آنها به روش‌های مختلف، به جرات می‌توان گفت حتی بدون دانش کدنویسی هم می‌توان یک سایت حرفه‌ای و کامل را رقم زد.

بر همین اساس کانال طراحی سایت وبنولوگ که با کلیک کردن روی دکمۀ عضویت زیر می‌توانید وارد آن شوید، به شما تمامی این راه‌کارها را به زبان ساده و تصویری آموزش خواهد داد و اگر لازم باشد شما را به منابع کامل دیگری هم هدایت خواهد نمود. فقط کافی است روی عکس زیر کلیک کرده و پس از وارد شدن به محیط کانال روی Join Channel در پایین صفحه کلیک کنید. از این پس مقالات و آموزش‌های طراحی سایت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت خواهید کرد. فراموش نکنید که بدون هیچ پیش نیازی می‌توانید از آموزش‌های کانال ما استفاده کنید.

مباحث کلی مورد بحث در کانال طراحی سایت تلگرام:

  • روش‌های راه اندازی سایت اینترنتی
  • استفاده از نرم افزارهای طراحی سایت
  • برنامه های تحت وب مدیریت سایت (CMS)
  • اصول طراحی و گرافیک وب
  • تولید محتوای مفید و غنی برای سایت
  • کدنویسی‌های لازم برای طراحی سایت
  • و …

عضویت در کانال تلگرام