کانال فروش جدیدترین شوینده دنیا – ژل پاد ماشین لباسشویی نیوفاب

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ در دستۀ کانال های فروشگاهی بدون دیدگاه

چهار محصول در یک محصول
شوینده – نرم کننده – خوشبو کننده – ضد رسوب
جایگزین پودرهای لباسشویی سنتی و مضر
ژل پاد نیوفاب شوینده ای بسیار قوی است که با بهره گیری از تکنولوژی جدید نانو برای اولین بار در ایران و خاورمیانه به تولید رسیده است که دارای عملکرد چندگانه می باشد.

کانال فروش جدیدترین شوینده دنیا - ژل پاد ماشین لباسشویی نیوفاب

کانال فروش جدیدترین شوینده دنیا – ژل پاد ماشین لباسشویی نیوفاب

ژل پاد نیوفاب علاوه بر عمل شویندگی دارای خاصیت نرم کنندگی، خوشبوکنندگی و رسوب زدایی می باشد. آنچه که ژل پاد نیوفاب را فارغ از عملکرد چندگانه از شوینده های لباسشویی نظیر پودرهای لباسشویی متمایز می کند، ژل چندکاره با فرمولاسیون کاملا انحصاری و پوشش منحصر به فرد قابل حل در آب و کاملا غیر سمی است.

ژل پاد نیوفاب جایگزین مناسبی برای پودرهای لباسشویی و سایر شوینده های سنتی است که سلامت انسان را به خطر می اندازد، چرا که تماس مستقیم پوست دست با مواد شیمیایی و سمی موجود در پودرهای سنتی، عوارض جبران ناپذیری را پدید می آورد. این در حالی است که با استفاده از ژل پاد نیوفاب این مشکل با فرمول ۱۰۰% غیر سمی و بسته بندی نوآورانه به طور کامل بر طرف گردیده و سلامت مصرف کننده تضمین می گردد، ژل پاد نیوفاب دارای فرمول پیشرفته و پوشش پلاستیکی می باشد که قابل حل در آب بوده و کاملا غیر سمی و دوستدار محیط زیست می باشد که به تاییدیه URS انگلستان و وزارت بهداشت ایران رسیده است.

شستشویی راحت، آسان، مطلوب، با کیفیت، باصرفه و بی ضرر ارمغان نیوفاب برای شما.

عضویت در کانال تلگرام