کانال فروش هنرهای دستی

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ در دستۀ کانال های فروشگاهی ۲ دیدگاه

صنایع دستی یکی از ارزنده ترین دارایی های ما ایرانیان است. میراثی فرهنگی که نشان آن در تمام شهرهای این سرزمین وجود دارد و در عین حال حد و مرز جغرافیایی ندارد. در همدان، یزد، تبریز، کرمان، نیشابور، اصفهان و دیگر شهرهای کشور نمونه های مختلف آن را می توانید ببینید. اما شهرها از هم فاصله دارند و نمی توان همیشه به آن ها برای خرید سفر کرد. محصولات هنری مختلف چون محصولات چرمی، جواهرات دست ساز، رشته های مختلف نساجی و بافت، سفال و سرامیک، معرق منبت و مشبک چوب، خراطی، قلمزنی، سنگ تراشی، بافت فرش و گلیم، سرمه دوزی، منجوق بافی، تکنیک های مختلف نقاشی و صدها رشته دیگر از جمله هنرهایی هستند که از دستان هنرمندان کشور عزیزمان می روید.

کانال فروش هنرهای دستی

کانال فروش هنرهای دستی

چه بسا هنرمندانی که در نقاط مختلف کشورمان آثار دستی بسیار منحصر به فردی را تولید می کنند و به دلیل نبود بازار فروش مناسب برای عرضه هنرهای خود دچار مشکل می شوند و چه بسیار هنر دوستان عزیزی که فرصت سفر به جای جای کشورمان را ندارند و برای خرید محصول هنری مورد نظرشان ناچارند وقت و هزینه زیادی بپردازند.

کانال فروش هنرهای دستی قصد دارد تا مرز جدیدی برای عرضه هنرهای دستی درتمام کشور باشد. این کانال با عرضه دست سازه های هنرمندان صنایع دستی سعی در حمایت از تولید ملی و مشاغل خانگی دارد. کانال هنرهای دستی از هنرمندانی که به تولید آثار هنری دستی می پردازند دعوت به همکاری می کند.

همچنین مدیر کانال از علاقه مندان به آثار هنری دعوت می کند از این نمایشگاه هنری آنلاین دیدن به عمل آورند و با خرید از آثار منحصر به فرد هنرمندان ایرانی گامی بلند برای ارتقاء هنر و فرهنگ و اقتصاد ملی کشور بردارند.
با تشکر از حسن انتخاب شما

عضویت در کانال تلگرام