کانال قیامت و یاد آن

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ در دستۀ کانال های آموزشی بدون دیدگاه

خیلی از وقت ها لازم است که یکی به ما یادآوری کند که آیندۀ ما کجاست و در حال حاضر در حال زندگی در چه مرحله ای هستیم! از قرآن و روایت‌های مختلف گرفته تا داستان‌های واقعیِ دیگر، همه تذکری هستند که به ما این یادآوری را بکنند که قرار است به کجا برویم. ما همیشه فراموش کار بودیم و هستیم. گاهی از مواقع تحت تاثیر واقعیت ها قرار می گیریم. اما ممکن است پس از مدتی دوباره به راه غلط خویش برگردیم.

کانال قیامت و یاد آن

کانال قیامت و یاد آن

اما یکی از چیزهایی که همیشه به ما کمک می‌کند که بهترین قدم‌ها را در زندگی خود برداریم، یاد قیامت است. روزی که گفته می شود هیچ شکی در آن نیست. اگر حتی یک درصد هم احتمال دهیم که چنین روزی وجود خواهد داشت، عقلانی نیست که در حال حاضر هر کاری که دل مان خواسته باشد را انجام دهیم. باید کمی فکر کنیم و خود را در بین واقعه ای فرض کنیم که دستمام از زمین و آسمان کوتاه است و دیگر چیزهای که به آنها افتخار می کردیم وجود ندارند. فقط ما هستیم و اعمالمان!

کانال قیامت این یادآوری را به ما می کند که قرار است قیامت و پس از آن به چه صورت باشد. با رفتار امروز ما قرار است مامن فردای ما چطور باشد؟ یادآوری های خوبی را به ما خواهد کرد که بتوانیم بهترین مسیر را برای زندگی خود انتخاب کنیم. شاید خیلی از اوقات این تذکرها برای ما خوب باشد. می توانید امتحان کنید.

عضویت در کانال تلگرام