کانال مبلمان عرشیا

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۸/۱۳ در دستۀ کانال های فروشگاهی ۱ دیدگاه

مبل و مبلمان از دیرباز جزء لوازم اساسی منزل بوده و هست. مبل برای راحتی نشستن و استراحت هنگامی که در منزل هستیم، بسیار مفید است. در طراحی و ساخت مبلمان منزل باید موارد زیادی رو در نظر داشته باشیم. از جمله طراحی متناسب با بدن انسان و همچنین رعایت اصول زیبایی شناختی که باید به چشم انسان زیبا و قشنگ به نظر آید. از این منظر باید از رنگ های خوب و متناسبی هم در ساخت مبل استفاده شده باشد. و خوب کیفیت هم که بسیار مهم است. باید بتوانیم از مبلی که خریداری می کنیم طولانی مدت بدون هیچ گونه مشکلی استفاده کنیم. کانال مبلمان عرشیا کانال ماست که در آن مبلمان هایی که خودمان تولید کردیم رو به شما معرفی می کنیم.

اگر به فکر خرید مبل هستید و جایی را برای خرید امن و مطمئن سراغ ندارید، بهترین کار اینه که همین الان یک نیم نگاهی به کانال ما بندازید و مبل هایی که ما توی کانال منتشر می کنیم رو نگاه کنید. این مبل ها تولید خود ماست و از تولید به مصرف می باشند. پس طبیعی است که از نظر قیمت هم با خرید از فروشگاه تفاوت زیادی رو احساس خواهید کرد. بیش از ۶۰۰ مدل مبل تولید ماست که در بین اونها سرویس خواب هم موجود است.

در کل وسایل چوبی منزل خودتون رو می تونید با عضویت در کانال ما و سفارش محصول تهیه کنید. پس روی عضویت کلیک کنید و به کانال مبلمان عرشیا بپیوندید.

  • بیش از ۶۰۰ مدل
  • مبل❤️
  • سرویس خواب❤️
  • ارزون میدیم چون تولید خودمونه
  • فقط مدلها رو ببین و قیمت ها رو مقایسه کن
کانال فروشگاه عرشیا

کانال فروشگاه عرشیا

عضویت در کانال تلگرام