کانال مشاورین برتر

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ در دستۀ کانال های فروشگاهی بدون دیدگاه

زندگی در شهرهای بزرگ و ابرشهری مانند تهران با تمام مزیت هایش گاهی مشکلاتی را هم به همراه دارد. از جمله مهمترین آن ترافیک و کمبود وقت است. این مساله خصوصا زمانیکه شما به دنبال خانه ای مناسب جهت خرید و یا اجاره هستید (مخصوصا در فصل جابجایی تابستان) باعث استرس، خستگی و هدر رفت وقت و زمان تان میگردد تا آنجا که گاهی باعث دردسرهای فراوان می شود.

کانال مشاورین برتر

کانال مشاورین برتر

گروه مشاورین برتر تلاش دارد اطلاعات املاک موجود را (اعم از رهن و اجاره خرید و فروش و …) بصورت روزانه و با توضیحات و مشخصات کامل هر ملک به اطلاع شما برساند تا بدین شکل از مراجعه حضوری به یک یک املاک بی نیاز شوید.

این روش جستجو مزایای زیادی دارد که در زیر به چند مورد که مهمتر میباشند اشاره میکنم:

۱- با توجه به پیشرفت تکنولوژی شما میتوانید بدون مراجعه حضوری اطلاعات املاک اگهی شده را با جزییات آن دریافت کنید ، تصاویر آنرا ببینید و در صورت نیاز با مشاورین ما برای هرگونه اطلاعات تکمیلی تماس بگیرید و پس از اینکه ملک مورد نظر خود را انتخاب نمودید برای بازدید اقدام کنید.
بدین شکل میتوانید کلی در وقت و انرژی تان صرفه جویی کرده و بی دلیل خسته و عصبی نشوید.
۲- اطلاعات کانال ما بصورت روزانه (۲ بار در روز) به روز رسانی میشود . بنابراین شما همیشه اطلاعات به روز دارید ! و از آخرین جابه جایی ها خبر دار خواهید بود.
۳- مشاورین ما به روشهای مختلفی اطلاعات املاک را جمع اوری میکنند . از طریق روزنامه ؛ سایتها ؛ مراجعه حضوری و تلفنی و ….
به این شکل ما فقط متکی به یک منبع ( مثلا روزنامه یا سایت ها ) نیستیم بنابراین بانک اطلاعاتی ما به مراتب قوی تر از سایرین است
۴- با توجه به اینکه منابع جمع اوری اطلاعات املاک توسط ما متنوع میباشد ؛ شما با عضویت در کانال ما کل این اطلاعات را بصورت یکجا در هر روز دریافت میکنید و نیازی نیست به چند سایت مختلف سر بزنید یا در روزنامه به دنبال آگهی بگردید و یا مراجعه حضوری داشته باشید !
۵- نیاز به جستجو شما نیست !!! ما خودمان برایتان پیام ارسال می کنیم!

نکته آخر اینکه فعلا محدوده کاری ما مناطق سعادت آباد و شهرک غرب می باشد. انشاءالله در آینده و با توسعه بیشتر ؛ سایر مناطق تهران را نیز تحت پوشش قرار دهیم.
با تشکر و ادای احترام
گروه مشاورین برتر

عضویت در کانال تلگرام