کانال موسیقی، ادبیات، زندگی

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ در دستۀ کانال های سرگرمی بدون دیدگاه

سلام دوستان عزیز…!
همونطور که میدونید این روزها کانال های تلگرام بسیار زیاد شدن و هر جایی از تلگرام تبلیغات اونارو میبینیم. خیلیاشون مطالب غیرمفید دارند که فقط باعث تلف شدن وقت میشن و خیلی ها هم سعی دارند با تبلیغات و وعده های دروغ اعضای کانال هاشون رو زیاد کنن.

از طرفی نیاز جامعه به افزایش اطلاعات ادبی و فرهنگی خیلی زیاد شده و این اطلاعات بسیار مفید و از موضوعات مورد علاقه خیلی ها هستند. کانال های زیادی هم به این منظور به وجود اومده که البته شما باید بیش از ۱۰ کانال داشته باشید تا بتونید از همه نوع مطالب ادبی و فرهنگی بهره ببرید.

کانال موسیقی، ادبیات، زندگی

کانال موسیقی، ادبیات، زندگی

حالا ما یه کانال زدیم به اسم Music.Life.Litrature . پست های کانالمون شامل عکس، ویدئو، آهنگ، متن، شعر و pdf و,… است.
عکس های مفهومی و عکس نوشته در موضوعات مختلف، ویدئو با مضمون های مختلف، آهنگ ها و موزیک ویدئو های خارجی و ایرانی (در ضمن آهنگ و متن آهنگ درخواستی هم داریم) و هر هفته روز های پنجشنبه براتون حداقل دو آلبوم کامل خارجی و ایرانی میذاریم. متن های مختلف شامل سخن بزرگان(از دانشمندان و فیلسوفان بزرگ ایران و جهان)، دیالوگ های ماندگار(فیلم های ایرانی و خارجی)، داستان های کوتاه، شعر در قالب های مختلف از شاعران کهن و معاصر ایرانی و خارجی، pdf کتاب های مختلف و …

یک بخش دیگه هم داریم که ربات های تلگرام و سایت های مختلف که جالبند و ارزش دیدن و وقت گذاشتن دارن رو معرفی میکنیم.
عکس ها و مطالبمون هم لوس و مسخره نیست و همگی مطالب غنی و پرارزشه که ارزش دیدن رو دارند.
چیز دیگه اینکه ما با برنامه ریزی پست میذاریم. یعنی هر روز مخصوص یک سری از پستاس.

این هم برناممون:

  • شنبه: شعر و متن
  • یکشنبه: عکس و ویدئو
  • دوشنبه:تک آهنگ و موزیک ویدئو
  • سه شنبه: دیالوگ و سخن بزرگان
  • چهارشنبه: کتاب و داستان کوتاه
  • پنجشنبه: فول آلبوم
  • جمعه: معرفی سایت و ربات،عکس

در ضمن شما میتونید با ادمین های کانال در تماس باشید و آهنگ و متن آهنگ در خواست کنید و یا مطالب و عکس های مختلف بفرستید تا با نام خودتون در کانال گذاشته بشه و یا اینکه هر گونه انتقاد و پیشنهادی برای کانال و مطالبش دارید به ما بدید.
به طور خلاصه و کلی کانال ما یکی از بهترین گلچین های مطالب فرهنگی و ادبیه و شما میتونید به جای اینکه در چند کانال عضو باشید در کانال ما عضو بشید و مجموعه ای از بهترین مطالب رو به راحتی در اختیار داشته باشید.

در صورت حمایت شما عزیزان ما میتونیم مطالب کانال رو ارتقا بدیم و به کمک شما عزیزان کانالی عالی با مطالب خوب و غنی داشته باشیم.
امیدوارم مطالب ما ارزش وقت بسیار با ارزش شما رو داشته باشه…
با تشکر
@NiloufarB78
@kimiyaTMR

عضویت در کانال تلگرام