کانال موسیقی ماندگار

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ در دستۀ کانال های سرگرمی بدون دیدگاه

موسیقی ماندگار؛ شاید خیلی از مردم ندونن که برای درست کردن یک موزیک چقدر زحمت کشیده میشه و چقدر هزینه میشه که یک کار به گوششون برسه. جدای از این خیلی از هنرمندانی که زحمت می کشند تا یک موسیقی تولید بشه را هم نمی شناسیم. در موسیقی ماندگار آثار هنرمندان را به صورت کاملا طبقه بندی شده و با معرفی ترانه سرا، آهنگساز، تنظیم کننده و خواننده ارائه کرده ایم. تمامی کارها با کاور اختصاصی می باشند که تیم طراحی موسیقی ماندگار آن را انجام می دهد و همین امر یکی از عوامل طبقه بندی مرتب و متمایز بودن از بقیه کانالهای موسیقی می باشد.

کانال موسیقی ماندگار

کانال موسیقی ماندگار

در ضمن گروهی که موسیقی ماندگار را اداره می کنند، همه موزیسین و ترانه سرا هستند، همین امر باعث این میشود که خطای ما نسبت به دیگران در ارائه ی اطلاعات کمتر باشد. در موسیقی ماندگار بخشهای مختلفی وجود دارد که در روزهای خاص خود ارائه میشود.

شنبه و یکشنبه : پخش آثار هنرمندان در دهه های چهل ، پنجاه و شصت هجری شمسی
دوشنبه و سه شنبه : پخش آثار هنرمندان در دهه های هفتاد ، هشتاد و نود هجری شمسی
چهار شنبه : پخش آهنگهای کاور شده در دهه های مختلف
پنجشنبه : پست ویژه ( موزیک هایی که دارای اتفاق خاص و یا کمتر شنیده شده باشند )
جمعه : پخش دو ویدیو خاطره انگیز

توضیحی برا موسیقی هایی که در روز چهارشنبه پخش می شوند:

دوستان گرامی، ترانه هایی که در روزهای چهارشنبه در کانال قرار می گیرند، به چند زبان خوانده شده اند، با ملودی ها و گاهی با تنظیم های مشابه، در بعضی مواقع فقط یک مقدار شباهت وجود دارد و شاید گاهی بازخوانی ترانه ای باشند. در مجموع قصد ما معرفی این ترانه هاست و اینکه چه کسی اول این کار را خوانده برایمان ملاک نیست و اگر قصد پیدا کردن خواننده اصلی را داشتید با یک سرچ ساده در اینترنت سال انتشار هر آهنگ مشخص میشه.امیدواریم از این پستها لذت ببرید.

با پیوستن به موسیقی ماندگار، دلگرمی را برای ادامه مسیر به ما هدیه دهید.
با تشکر

عضویت در کانال تلگرام