کانال نیازمندی های ساوه

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ در دستۀ کانال های فروشگاهی ۱ دیدگاه

شما می توانید با کانال نیازمندی های ساوه تمام آنچه را که نیاز به خرید آن دارید را یافته و همچنین تبلیغات خود را این کانال با کمترین هزینه در معرض نمایش تمام مردم ساوه قرار دهید. با عضویت در این کانل دیگر نگران یافتن کالا، خانه، وسیله نقلیه و همچنین فروش آن ها نباشید. اولین کانال مردمی تبلیغات و سفارش گزاری فروش در شهرستان ساوه و زرندیه با ایجاد شغل نیمه وقت برای ۱۱۰ نفر از همشهریان ساوجی که با انرژی فوق العاده مشغول تبلیغات و فروش محصولات سفارش شده در سایت می باشد کار خود را شروع کرده و بدون شک در آینده نزدیک تعداد بازاریاب ها به تعداد باورنکردنی خواهد رسید.

کانال نیازمندی های ساوه

کانال نیازمندی های ساوه

ما می توانید جهت پیوستن به بازاریاب های این کانال تلگرامی بزرگ با شماره تماس : ۰۹۱۹۱۵۵۲۳۴۶ : عبدالله میرزا حسینی تماس حاصل فرمائید و یا با ID تلگرامی mirzahoseini17_abdollah@ سفارشات خود را هماهنگ جهت فروش یا خرید نمایید.

شما می توانید با استفاده از این کانال خیلی سریع تر اجناس مورد نیاز خود را جهت فروش و خرید و تبلیغات بیابید.

شهروندان عزیز ساوجی: نیازمندی های خود را در کانال خودتان بیابید ، علاوه بر تبلیغ در سایت بازاریاب های ما محصول ارسالی شما را بای فروش در کل سطح شهرستان تبلیغ خواهند کرد.

به بزرگترین کانال تلگرامی یافتن نیازمندیهای خودتان بپیوندید تا با کمترین هزینه بتوانید بیشترین بازدید از کالای خود را داشته باشید. دوران تبلیعاتی مدرن این توصیه را به شما می نماید جهت به روز بودن و تاثیر بیشتر، تبلیغات خود آن را در معرض دید عموم در جایی که بیشترین نفرات حضور دارند قرار دهید و در مدت زمان اندک تفاوت قبل و بعد تبلیغات به این شکل را حس خواهید کرد.

با ما نگران فروش محصولات خود ، خرید نیازمندیهای خود و تبلیغات تاثیر گذار نباشید.

عضویت در کانال تلگرام