کانال ویکی محتوا

منتشر شده در ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ در دستۀ کانال های اقتصادی بدون دیدگاه

فلسفه حضور ویکی محتوا در بازار کسب و کار
حدود ۵ سال گذشته بود که احساس نیاز شدیدی به تولید محتوای بکر و ارزشمند در فضای مجازی و تجارت الکترونیکی در ایران به وجود آمد. در آن زمان بدون داشتن استراتژی هدفمند و ایده های نوین، امکان موفقیت کسب و کارها در فضای مجازی وجود نداشت. بازاریابی محتوا همان چیزی بود که باید به منظور تداوم تجارت موفق در فضای مجازی، به صورت تخصصی به آن پرداخته می شد. در همان زمان کارشناسانی ماهر و خلاق با شناخت این خلا بزرگ در فضای تجارت الکترونیک ایران، پا به عرصه حضور گذاشتند و تصمیم به تاسیس شرکتی تخصصی گرفتند.

کانال ویکی محتوا

کانال ویکی محتوا

آن ها موفق شدند تا نام کمپانی خود را در سال ۱۳۹۳ شمسی به عنوان اولین برند تولید کننده محتوای اختصاصی در ایران به ثبت برسانند. در ادامه راه، با تحقیقات و آنالیزهای پیاپی کارشناسان ویکی محتوا، بازاریابی محتوایی در فضای مجازی به امری میسر تبدیل شد. خوشبختانه متخصصان ویکی محتوا خیلی زود توانستند نام مشتریان خود را در صدر جستجوهای گوگل بنشانند. احساس مسئولیت، دقت در عمل، نوآوری و ابتکار در تولید محتوا، سرعت در تحویل کار و تلاش شبانه روزی را می توان به عنوان کلیدواژه های موفقیت ویکی محتوا در این سال ها دانست.

عضویت در کانال تلگرام