کانال پوشاک خانواده و نی نی سرای دادوو

منتشر شده در ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ در دستۀ کانال های فروشگاهی بدون دیدگاه

تولیدی لباس نوزاد داد ووافتخار دارد کلیه اجناس خود را به طور مستقیم و بدون واسطه از تولید به مصرف در اختیار کلیه هموطنان عزیزقرار دهد. این تولیدی چون تازه تاسیس است کلیه اجناس خود را با سود اندک و بسیار ارزان و به طور کاملا مستقیم و بدون واسطه در اختیار هموطنان قرار می دهد. کلیه پارچه های استفاده شده در این تولیدی کاملا ایرانی و جنس مرغوب می باشند.

در این مجموعه سعی شده انواع پوشاک و لباس ارزان و با کیفیت بالا در کنار اجناس تولیدی در حد مطلوب به دست مصرف کننده برسد.

شما عزیزان می توانید پوشاک مورد نیاز خود را در تمامی فصول از این مجموعه به صورت خرید حضوری و یا خرید اینترنتی خریداری نموده و از قیمت مناسب و کیفیت بالا بهره ببرید. این تولیدی در شهر مقدس مشهد واقع شده و البته مشتریان زیادی از شهرهای سراسر کشور دارد. قابل ذکر است که این مشتریان با یک بار خرید به صورت تکی یا عمده از این تولیدی مشتری دایم ما شده اند.

کانال پوشاک خانواده و نی نی سرای دادوو

تولیدی دادوو اجناس خود را به صورت عمده و تک با تفاوت قیمت بسیار جزیی عرضه می کند.

امید است با حمایت شما عزیزان از این مجموعه  نوپا و کاملا ایرانی و با کیفیت بتوانیم گامی بزرگتر در جهت تهیه و عرضه اجناس هرچه با کیفیت تر و قیمت مناسب تر برداریم و دست واسطه ها را کوتاه کنیم.

شما عزیزان می توانید برای دیدن نمونه ها و اجناس به آدرس تلگرامی ما مراجعه و عضو همیشگی کانال ما باشید. در صورت خرید عمده به مبلغ بیشتر از پانصد هزار تومان، مشتریان می توانند از ارسال رایگان بهره مند شوند.

عضویت در کانال تلگرام