کانال چیبو اراک

منتشر شده در ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ در دستۀ کانال های فروشگاهی بدون دیدگاه

چیبو اراک در سال ۱۳۹۰ با هدف ارائه محصولات شرکت چیبو آلمان تاسیس گردید.

شرکت چیبو آلمان ارائه دهنده پوشاک مردانه ، زنانه ، بچه گانه ، لوازم خانه و آشپزخانه ، ورزشی و قهوه می باشد . شرکت چیبو در سال ۱۹۴۹ توسط دو شریک تجاری به نام مکس هرتز و تی چیلینگ با هدف تولید و توزیع بهترین نوع قهوه به وجود آمد. بعدها با استقبال از قهوه های منحصر به فرد چیبو ، شرکت چیبو گسترش پیدا کرد و قهوه های خود را به سراسر دنیا ارسال نمود.

چیبو در سال های بعد موفق به دریافت استانداردهای مختلف کیفیت در اروپا و جهان گردید و این امر باعث شد که چیبو محصولات خود را با برند TCM نیز روانه بازار نمیاید.
تمامی محصولات چیبو قبل از تولید در آزمایشگاه های مختلف بررسی شده و بعد از تایید توسط متخصصین وارد چرخه تولید می شود.

کانال چیبو اراک

کانال چیبو اراک

شعار چیبو ” هر هفته یک محصول جدید ”
یکی از سیاست های بسیار جالب چیبو پیرو شعار شرکت این است که ؛ افراد می توانند از تمام دنیا ایده های مختلف خود را در هر زمینه ای از قبیل اختراع وسیله خاص یا هر اختراعی که در حیطه فعالیت های شرکت چیبو باشد را به چیبو ارسال نمایند و چیبو بعد از بررسی ایده ها، نتیجه نهایی را اعلام می نماید.

ایده هایی که توسط چیبو تایید شده باشند وارد مرحله تولید شده و از فروش محصولات سودی به طراح آن پرداخت خواهد شد.
این سیاست منجر به این شده است که تا به امروز تنوع محصولات چیبو بسیار بالا باشد و تنوع اجناسی در حدود ۶۰.۰۰۰ قلم در تمام زمینه های پوشاک و لوازم های خانه و آشپزخانه و اکسسوری های مختلف داشته باشد.

با توجه به اهمیت کیفیت مواد در پوشاک مردانه و زنانه و بچه گانه و بخصوص لباس زیر و سیاست های بسیار جالب شرکت چیبو که مقابله با نژاد پرستی می باشد ؛ و با توجه به این که بهترین کتان موجود در جهان در آفریقا تولید می شود ، چیبو در آفریقا مزارع پنبه بسیاری را خریداری نموده و علاوه بر ایجاد اشتغال در آفریقا و کمک به مردم آفریقا ، مواد به کار رفته در لباس ها نیز بسیار با کیفیت بوده و تماما از پنبه خالص ساخته شده است .

قهوه های منحصر به فرد چیبو نیز از دانه های قهوه عربیکا بوده و دارای عطر و طعم بسیار عالی می باشد.
قهوه های چیبو دارای طعم های بسیار مختلف برای ذائقه های مختلف میباشد .

چیبو اراک آماده خدمت رسانی به تمام هموطنان عزیز در تمام ایران می باشد و شما هموطنان عزیز می توانید در هر جای ایران محصولات خود را از طریق کانال تلگرام ، اینستاگرام ، و سایت چیبو به نشانی : www.tchibo-iran.ir خریداری نمایید.

امیدواریم که بتوانیم پاسخگوی شما هموطنان عزیز باشیم.

عضویت در کانال تلگرام