کانال کاربر رایانه

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ در دستۀ کانال های کامپیوتر بدون دیدگاه

کانال کاربر رایانه، یک کانال آموزشی راجع به کامپیوتر و نرم افزارهای رایانه ای است. اگر شما هم فکر می کنید که نیاز دارید به بهترین شیوه کامپیوتر را یاد بگیرید، باید به شما اعلام کنیم که باید هر چه سریعتر عضو کانال کاربر رایانه شوید. چرا که در این کانال ویدیوهای آموزشیِ رایانه به زبان فارسی و رایگان ارائه می‌شود که همه می‌توانند از آنها استفاده کنند. ویدیوها کامل هستند و همگیِ آنها جدید هستند.

کانال کاربر رایانه

کانال کاربر رایانه

علاوه بر ویدیوهای آموزشی شما می توانید مقاله های آموزشی که در سایت کاربر رایانه به نشانی ComputerUser.ir منتشر می‌شوند را هم داشته باشید و آنها را بخوانید. سایت کاربر رایانه یک سایت تخصصی راجع به آموزش نرم افزار رایانه است و سعی کرده از بهترین روش های برای آموزش، آن هم به صورت رایگان بهره ببرد. کاربرانِ این کانال همگی به این موضوع رسیدند.

اگر مستحضر باشید، حتماً می دانید که دیدن ویدیوهای آموزشی از بهترین روش ها برای یاد گرفتن کار کردن با یک نرم افزار است. ویدیوهای زیادی وجود دارند که معمولاً بیشتر آنها پولی هستند و کیفیت مناسبی را هم ندارند. اما ویدیوهایی که این کانال به شما معرفی می کند، که با عنوان فیلم های جمال هم شناخته می شوند، ریز و درشت موضوع را برای شما باز کرده و کاری می کنند که شما در کار کردن با آن نرم افزار حرفه ای عمل کنید.

همانطور که گفته شد، تمامی ویدیوها به صورت رایگان عرضه می شوند و شما می توانید به روش های مختلفی آنها را دریافت کنید. ویدیوها در شبکه های مختلف از قبیل، آپارات، یوتیوب، نماشا و … بارگذاری می‌شوند. علاوه بر آن اگر به دنبال دانلود نسخۀ با کیفیت این فیلم ها هستید، در این کانال حتی لینک مستقیم دانلود ویدیوها هم داده خواهد شد.

پس اگر به رایانه و کار کردن با آن علاقه مند هستید، زمان را از دست ندهید و همین الان به عضویت کانال کاربر رایانه درآیید. این بهترین انتخاب برای شماست.

عضویت در کانال تلگرام