کالای خواب الشن

منتشر شده در ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ در دستۀ کانال های فروشگاهی بدون دیدگاه

🍃🌸وارد کننده کالای خواب با برندهای معروف ترکیه clasy, ozdilek ,… که دارای گارانتی یک ساله می باشند. ما به شما تضمین پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت و اصل بودن کالا را می دهیم. در غیر این صورت شما می توانید تا ۲۴ ساعت برگشت کالا بزنید و ارسال تمام محصولات ما رایگان می باشد. در زیر به معرفی شرکت ازدیلک می پردازیم.

کانال کالای خواب الشن

کانال کالای خواب الشن

معرفی کمپانی ازدیلک

ازدیلک (Özdilek) یک برند ترک تولیدکننده‌ی حوله، پتو، روتختی و دیگر لوازم خواب و حمام است. این شرکت که کار خود را از سال ۱۹۷۱ در شهر بورسای ترکیه آغاز کرده، در حال حاضراولین برند اروپا و ششمین برند کل جهان در تولید انواع حوله و زوتختی به شمار می‌رود. راز برتری محصولات ازدیلک، فرآیند دقیق نظارت بر کیفیت است که از انتخاب کتان خام شروع می‌شود و در هر مرحله از تولید ادامه پیدا می‌کند و با کنترل کیفیت محصول نهایی خاتمه می‌یابد.

در حال حاضر ازدیلک اولین برند اروپا و ششمین برند کل جهان در تولید انواع حوله و روتختی به شمار می‌رود.

شرکت ازدیلک با تجهیزات پیش‌رفته‌ی متکی به فناوری و اتوماسیون کاملا مدرن، در حال حاضر در هر سال ۱۴ هزار تن الیاف کتان و ۱۰ هزار تن حوله تولید می‌کند. این برند، با کیفیت و تولید بالایی که دارد توانسته بازارهای عمده‌ای در ایالات متحده، کانادا، آلمان، انگلستان، روسیه، ترکیه، عربستان، یونان و امارات به دست آورد و فروش بسیار زیادی در این کشورها داشته باشداگر به دنبال محصولاتی متنوع و درجه‌ی یک برای حمام و اتاق خواب خود می‌گردید، ازدیلک می‌تواند به برند شخصی شما تبدیل شود.

برای ارتباط با مدیر کانال می توانید از این شناسه استفاده کنید: @me2067

به جهت عضویت در کانال ما روی تصویر زیر کلیک کنید. به کانال هدایت خواهید شد و بعد از آن روی Join در پایین کانال کلیک کنید.

عضویت در کانال تلگرام