کانال کامن مارکت

منتشر شده در ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ در دستۀ کانال های مد و زیبایی بدون دیدگاه

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی کامن ( محصولات آرایشی مارال – پادینا – دوبینا – والنسی ) – مطالب به روز آرایشی و بهداشتی – مسابقه – قرعه کشی – جوایز- آیا خرید از فروشگاه های اینترنتی قابل اعتماد هست؟

👈 درحالی که خرید آنلاین کالا و خدمات، از با ارزش ترین خدماتی است که برروی اینترنت ارائه می شود اما متاسفانه بعضی مجرمان با استفاده از فضای سایت هایی که محل ارائه تبلیغات رایگان هستند اقدام به تبلیغ انواع کالاها کرده و پس از فریب افراد و واریزکردن وجوه توسط مشتری از ارسال کالا خودداری می کنند.

کانال کامن مارکت

کانال کامن مارکت

پلیس فتا علاوه برکنترل و نظارت بر فروشگاه های اینترنتی، توصیه هایی را نیز برای پیشگیری به کاربران اعلام می کند.👇👇
هنگام خرید آنلاین از معتبر بودن فروشگاه الکترونیکی موجود مطمئن شده و حدالامکان کالای مورد نظرتان را از وب سایت های معتبر که توسط وزارت بازرگانی تائید شده اند و نماد اعتماد الکترونیکی دارند و یا قبلاً دوستان وآشنایان از آن خرید کردند،خریداری کنید.

دارا بودن نماد اعتماد ملی از سوی دولت محترم جمهوری اسلامی این اطمینان را به تمام ایرانیان عزیز می دهد که فروشگاه مورد نظر از لحاظ وجود خارجی کاملا قابل اعتماد هست و محصولات خریداری شده عینا مطابق محصول سایت در خدمت مشتری قرار خواهد گرفت.

👏مفتخریم که اعلام کنیم سایت فروشگاه کامن علاوه بر مجوز اعتماد الکترونیکی موفق به کسب نماد وزارت ارشاد مبنی بر صحت محتوای درج شده محصولات نموده است و مشتریان عزیز آسوده خاطرتر می توانند محصولات خود را در فروشگاه کامن خریداری نمایند.

با تشکر از توجه شما
🌸فروشگاه کامن🌸

عضویت در کانال تلگرام