کانال گالری رویای رنگی

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ در دستۀ کانال های فروشگاهی بدون دیدگاه

کانال ما جهت به نمایش گذاشتن آثار هنری هنرمندی است که تابلوهای نقاشی و طراحی و همچنین ظروف نقاشی شده توسط ایشون در سه نمایشگاه اخیری که داشتن توسط کارشناسان تا دو میلیون تومان قیمت گذاری شد. ایشون دارای تخصص در رشته نقاشی هستن و در انواع سبک های رئال، سورئال، نقاشی ایرانی، پرتره و … مهارت دارن که طرح ها و نقاشیاشون رو میتونن با متریال های مختلفی مثل آبرنگ، رنگ روغن، مداد، مرکب، خودکار، ماژیک، راپید، پاستل گچی و روغنی، اکریلیک و … بکشن.

کانال گالری رویای رنگی

کانال گالری رویای رنگی

ایشون این مهارت رو دارن که هر طرح پیشنهادی رو نقاشی کنن یا اینکه پرتره واقعی رو خیلی زیبا طراحی کنن با هر متریال و سایزی که شما بخواین. نمونه کارهای موجود و فروخته شده داخل کانال گذاشته شده و شما میتونید همه کارهارو با قیمتشون توی کانال ما ببینید و با دنبال کردن کانال ما هرروز نقاشی های جدید رو نظاره گر باشید.

همچنین ایشون نقاشی روی دیوار داخلی خانه یا مدرسه و اماکن عمومی دیگر رو درصورت درخواست مشتری به صورت حرفه ای انجام میدن و تجربه زیادی در این کار دارن. انواع سفارشات با هر سبک و متریال و در هر سایزی که دلخواه شما باشه پذیرفته میشه. کارهای داخل کانال از قیمت های خیلی پایین مانند ۲۰۰۰۰ تومان شروع میشن تا قیمت های بالا و میلیون.

برخی کارها که با مداد یا خودکار کشیده شدن برای فروش نیستن اما درصورت درخواست شما مشتریان عزیز با قیمت پیشنهادی خودتان به فروش می رسند. در این کانال هرروز کارهای جدید گذاشته میشن. سفارش کپی از آثار هنرمندان بزرگ هم پذیرفته می شود. کارهایی نظیر نقاشی حرفه ای تخم مرغ سفالی ویژه ایام عید نوروز هم داریم که در کانال قرار داده می شوند.

کانال مارو دنبال کنید و اون رو به دوستانتون پیشنهاد بدید. آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

عضویت در کانال تلگرام