کتاب راهنمای آموزش طراحی سایت

منتشر شده در ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ در دستۀ کانال های کامپیوتر بدون دیدگاه

یک سایت اینترنتی مجموعه ای از صفحات به هم وابسته است که بازدید کنندگان از طریق دستگاه خود که به اینترنت متصل است، می توانند آن صفحات را مشاهده کنند. درون این صفحات می تواند انواع مختلفی از محتوا قرار گیرد که بازدید کنندگان قادر به دریافت آنها هستند. به عنوان مثال از متن ساده گرفته تا ویدیوهای آموزشی یا سرگرم کننده همگی از جملۀ محتویاتی هستند که مدیر سایت آنها را می تواند برای نمایش روی صفحات سایت خود بگذارد. در حال حاضر شرکت ها، کسب و کارها و حتی اشخاص هم برای خود دارای سایت هستند که این موضوع به ساده شدن راه اندازی سایت برای همگان با استفاده از فناوری های برتر بر می گردد. در اینجا به شما کتاب راهنمای آموزش طراحی سایت را معرفی می کنیم.

کتاب راهنمای آموزش طراحی سایت

کتاب راهنمای آموزش طراحی سایت

در این کتاب به صورت قدم به قدم و کاملاً تصویری به شما نحوۀ راه اندازی سایت از صفر آموزش داده می شود. هر آنچه که از دانش که شما برای ساخت سایت خود نیاز دارید در این کتاب موجود است. در ابتدا به شما یک پیش ذهنیتی راجع به اینکه چرا ما نیاز به یک سایت اینترنتی داریم داده می شود. پس از آن پیش نیازهای لازم برای شروع کار ذکر می گردد. در انتها هم دست به کار شده و سایت را راه اندازی می کنیم.

پس از راه اندازی سایت تازه کار ما به عنوان مدیر سایت شروع می شود. باید به آن رسیدگی کنیم و مثل یک بچۀ کوچک از آن تیمار کنیم تا بزرگ شده و سپس به بازدهی برسد. برای این منظور بیشترین زمانی که از ما گرفته می شود بابت تولید و انتشار محتوای مناسب روی سایت است. این کار از ملزومات افعال روزانه مختص مدیران سایت هاست. ما به شما تمامی جزئیات را در این کتاب آموزش می دهیم. به طوری که با طی کردن هر گام از این کتاب، یک مرحله از طراحی سایت را به اتمام می رسانید و سایت شما کامل تر از قبل خواهد شد.

لازم به ذکر است که در این کتاب اصلاً نیازی دیده نشده که شما با مسائل کدنویسیِ پیچیده آشنا شوید. چرا که در حال حاضر با ساده شدن راه اندازی سایت ها با استفاده از نرم افزارهای مدیریت متحوایِ رایگان، دیگر نیازی نیست همه برنامه نویسی و کدنویسی طراحی سایت را یاد داشته باشید. کافی است با تهیۀ یک هاست و دامنه، سپس با نصب یک سیستم مدیریت محتوا که به رایگان موجود است، سایت شما آمادۀ بهره برداری است. آن زمان است که باید شروع به انتشار محتوا روی سایت خود کنید. البته پس از اینکه تنظیمات اصلی و فرعی سایت را انجام دادید.

تمامی این موضوعات به صورت دسته بندی شده درون کتاب راهنمای کامل آموزش طراحی سایت گنجانده شده است. شما کافی است با دنبال کردن هر فصل تا انتهای کتاب، سایت خود را به طور کامل راه اندازی نمایید. پس همینک با کلیک روی تصویر زیر این کتاب را به رایگان دریافت کنید.

دانلود کتاب راهنمای آموزش طراحی سایت