ترفند رفع ریپورت در تلگرام با Spam Bot

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ در دستۀ آموزش تلگرام بدون دیدگاه

ریپورت شدن در تلگرام یکی از مشکلاتی است که بعضاً کاربران تلگرام با آن روبرو می شوند و به سبب این مشکل دیگر نمی توانند به افرادی که در فهرست شماره تلفن های کاربرانشان وجود ندارند، پیامی را ارسال کنند. برای رفع این مشکل تاکنون روش های زیادی عرضه شده است که برخی از آنها کار می کند و برخی دیگر ممکن است جوابگو نباشد. اما یکی از روش هایی که به تازگی تلگرام در نسخه های جدید خود ارائه کرده تا کاربران به واسطۀ آن بتوانند شکایت خود را از ریپورت شدن به خود کارمندان تلگرام اعلام کنند، ربات تلگرام به نام Spam Bot است. این ربات روشی برای در میان گذاشتن مشکل ریپورت شدن با خود کارمندان تلگرام است که در ادامه به طریقۀ استفاده از این روش برای رفع ریپورت شدن تلگرام خواهیم پرداخت.

ترفند رفع ریپورت در تلگرام با Spam Bot

ترفند رفع ریپورت در تلگرام با Spam Bot

برای رفع ریپورت در تلگرام با Spam Bot در اولین گام باید نشانی زیر را در مرورگر خود باز کنید:
https://telegram.me/spambot

پس از آن تلگرام به همراه ربات Spam Bot برای شما باز خواهد شد. حالا برای شروع کار Start را لمس کنید.

ربات Spam Bot برای رفع ریپورت تلگرام

روی Start ضربه بزنید.

در این مرحله باید گزینۀ This is mistake را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه می خواهید به تلگرام بفهمانید که اشتباهی رخ داده و شما اشتباهی ریپورت شدید.

ربات Spam Bot برای رفع ریپورت تلگرام

گزینۀ This is mistake را انتخاب کنید.

سپس یک پیام به صورت خودکار برای شما ارسال خواهد شد که به شما می گوید، اگر فکر می کنید اعمال محدودیت روی حساب شما اشتباهی بوده است، می‌توانید شکایت خود را اعلام کنید. در همین جا به شما اخطار خواهد داد که اگر قصد شما واقعاً ارسال هرزنامه و اسپم کردن بوده است، امکان دارد شما از این محدودیت خارج نشوید! به هر حال گزینۀ Yes را انتخاب کنید.

ربات Spam Bot برای رفع ریپورت تلگرام

برای تایید Yes را انتخاب کنید.

حال باید تایید کنید که تا الان هیچ گونه کاری که خلاف قوانین تلگرام بوده است و به نوعی هرزنامه محسوب می شده است را انجام ندادید. پس گزینۀ No, Never did that! را انتخاب کنید.

ربات Spam Bot برای رفع ریپورت تلگرام

No! Never did that را انتخاب کنید.

حالا ربات Spam Bot تلگرام از شما می خواهد که یک متن به پشتیبان ارسال کنید و درخواست کنید که رفع ریپورت شوید. می‌توانید از متن زیر استفاده کنید:

Hello
dear telegram support
I was wrongly spam reported. please release me
best regard

ربات Spam Bot برای رفع ریپورت تلگرام

اتمام کار با ربات Spam Bot برای رفع ریپورت تلگرام

پس از آن حالا یک پیام دریافت خواهید کرد که موفقیت آمیز بودن مراحل ارسال درخواست را به شما نشان می دهد و به شما خواهد گفت که اگر این اعمال محدودیت یک اشتباه باشد، به زودی رفع ریپورت خواهید شد. و اگر این گونه باشد، شما حتماً از این محدودیت خارج می‌شوید. روش های دیگری هم برای این کار وجود دارد که برای آگاه شدن از آنها باید با آموزش های دیگر سایت کاربر رایانه همراه باشید.

توجه: اگر شما ریپورت نباشید و مراحل بالا را انجام دهید، به شما پیام Good news, no limits are currently applied to your account. You’re free as a bird! ارسال خواهد شد که نشان می‌دهد شما اصلاً محدودیتی ندارید که خواسته باشید آن را برطرف کنید. پس از همین روش هم می توان فهمید که آیا ریپورت شدید یا خیر.