حذف اکانت تلگرام

منتشر شده در ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ در دستۀ آموزش تلگرام ۵ دیدگاه

اگر خواستار حذف اکانت تلگرام خود هستید و دیگر نمی خواهید در این سامانه حساب داشته باشید، تنها حذف کردن نرم افزار تلگرام از روی گوشی یا رایانۀ خود کافی نیست! چرا که اگر دوباره نرم افزار تلگرام را روی دستگاه خود نصب کنید، دوباره تمامی اطلاعات شما قابل دسترس است. برای اینکه حساب تلگرام خود را به صورت کامل حذف کنید باید مراحلی که در ادامه خدمت شما توضیح داده شده است را به ترتیب طی کنید. پس با ما همراه باشید.

حذف کامل اکانت تلگرام

برای حذف حساب تلگرام باید به نشانی اینترنتی https://my.telegram.org/deactivate رفته و شماره تلفن گوشی تلفن همراهی که تلگرام روی آن نصب است را وارد کنید. این شماره ای که وارد می کنید باید به سبک شماره های بین المللی باشد. مثل این: ۹۸۹۱۲۱۲۳۴۵۶۷+ سپس روی Next کلیک کنید.

حذف اکانت تلگرام

حذف اکانت تلگرام

در همین لحظه پیامی به تلگرام شما فرستاده می شود که حاوی رمز عبور است. این رمز به تلگرام شما فرستاده می شود؛ پیامک نیست! کافی است این رمز عبور را در جعبۀ Password وارد کرده و روی Sign In کلیک کنید تا وارد حساب خود در Telegram.org شوید.

دراین جا شما به صفحۀ Delete Your Account وارد خواهید شد که باید در جعبۀ Why are you leaving? عبارت زیر را وارد کنید. در این جعبه شما باید دلیل حذف اکانت تلگرام را بنویسید. البته به انگلیسی : I don’t use Telegram anymore

حالا روی Done کلیک کنید. یک سوال از شما پرسیده می شود که همان تاییدیۀ حذف حساب شما از تلگرام است، روی Yes ,delete my account کلیک کنید. حالا حساب شما و همچنین سابقه و تاریخچۀ فعالیت شما در سرورهای تلگرام حذف می شود. البته این اطمینان وجود ندارد که این اطلاعات فوراً از روی سرورهای تلگرام پاک شود. ولی به هر حال تنها راه حل حذف کردن اکانت تلگرام محسوب می شود.

بدین ترتیب شما یاد گرفتید که چطور حساب تلگرام خود را حذف کنید تا دیگر نه شما و نه شخص دیگری نتواند از این حساب استفاده کند.