آموزش ساخت گروه ۱۰۰۰ نفره در تلگرام

منتشر شده در ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ در دستۀ آموزش تلگرام بدون دیدگاه

همانطور که حتماً می دانید گروه های تلگرام دارای محدودیت اعضا هستند. شما حداکثر تا ۲۰۰ عضو می توانید داشته باشید. دقت داشته باشید که گفتم گروه، نه کانال. تعداد اعضاء کانال محدودیتی ندارد. اما اگر خواسته باشید یک گروه داشته باشید که بیش از ۲۰۰ و حداکثر تا ۱۰۰۰ عضو داشته باشد، باید از ترفندی استفاده کنید که دراین مقاله خدمت شما آموزش خواهیم داد.

گروهی که شما با این روش می سازید Supergroup نام دارد و برای این کار اول باید یک گروه به روش عادی طبق آموزش های دیگر سایت تلگرام بسازید. حالا باید حداقل ۵ عضو را به گروه خود دعوت کنید و آنها هم عضو گروه شما در تلگرام گردند. البته شما نیاز به نسخۀ Desktop تلگرام داریم که روی ویندوز، لینوکس یا مکینتاش نصب شده باشد. برای ساخت گروه ۱۰۰۰ نفره در تلگرام باید سازندۀ گروه باشید و ادمین بودن گروه کافلی نیست.

۱- وارد گروه خودتان شوید و روی نوار بالای گروه کلیک کنید.

آموزش ساخت گروه 1000 نفره در تلگرام

۲- در همین صفحه ای که برای شما باز می شود، باید عبارت tosupergroup را تایپ کنید. به این توجه نداشته باشید که این متن کجا نوشته می شود. فقط با استفاده از صفحه کلید بنویسید. پنجره ای به شکل زیر برای شما باز خواهد شد.

آموزش ساخت گروه 1000 نفره در تلگرام

آموزش ساخت گروه ۱۰۰۰ نفره در تلگرام

۳- حالا روی دکمۀ آبی رنگ Upgrade to supergroup کلیک کنید و پس از آن یک پنجرۀ تاییدی باز می شود که باید روی OK کلیک کنید. کار  ساخت گروه ۱۰۰۰ نفره در تلگرام الان تمام شده است. اگر دقت داشته باشید در صفحۀ خود گروه هم تذکر داده که گروه به یک سوپر گروه ارتقا داده شد.

امیدوارم این ترفند تلگرام هم مثل دیگر ترفندهای تلگرام موجود در این سایت به درد شما خورده باشد. با آموزش های دیگر تلگرام همراه ما باشید.