اشتراک گذاری فیلم در تلگرام

منتشر شده در ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ در دستۀ آموزش تلگرام بدون دیدگاه

اصولاً فسلفۀ ایجاد شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاری محتویاتی است که به نظر می رسد شاید برای دیگران هم جذاب باشند. محتوا به آن چیزی گفته می شود که برای اشتراک گذاری مناسب است. مثلاً متنی که شما درون کانال تلگرام خود می نویسید نوعی محتوا است. اما از جذاب ترین نوع محتوا ویدیو است. در تلگرام شما علاوه بر به اشتراک گذاری و ارسال انواع مختلف محتوا، می توانید ویدیو هم ارسال کنید. اما شاید ندانید که این کار را چطور می توانید انجام دهید یا ترفندهای اشتراک گذاری فیلم در تلگرام چیست. در این مطلب می خواهیم این موضوع را کمی بیشتر باز کنیم.

اشتراک گذاری فیلم در تلگرام

اشتراک گذاری فیلم در تلگرام

در نسخه های قدیمی تلگرام، برای اینکه ما خواسته باشیم فیلمی را به اشتراک بگذاریم، دو روش کلی داشتیم. روش اول این بود که آن را به صورت یک فایل ارسال کنیم که فرد دریافت کننده باید آن را دانلود می کرد و خودش آن را اجرا می کرد. در این حالت اجرای ویدیو درون خود نرم افزار تلگرام امکان پذیر نبود. روش دوم هم این بود که ویدیو را به شکل گیف درون کانال یا صفحۀ گفتگو منتشر کنیم.

اما در آخرین نسخۀ تلگرام امکان ضبط و انتشار مستقیم ویدیو درون خود نرم افزار تلگرام فراهم شده است. بدین صورت که شما می توانید وارد صفحۀ ارسال پست به کانال، یا گفتگوی دو جانبه یا حتی گروه شوید. علامت میکروفون در پایین سمت راست صفحه را لمس کرده و نگه دارید تا علامت میکروفون به دوربین تبدیل گردد. حالا قادرید کار ضبط را شروع و تمام کنید. پس از آن که ضبط یک دقیقه ای شما به اتمام رسید، تلگرام خودش کار فشرده سازی و ارسال را انجام می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این موضوع پیشنهاد می کنیم که به ارسال پیام ویدیویی در تلگرام مراجعه نمایید.

اما در کنار این روش اشتراک گذاری فیلم در تلگرام سرویسی با عنوان تلسکوپ هم وجود دارد که تمام ویدیوهایی که شما در کانال تان منتشر می کنید را درون یک صفحۀ شخصی گردآوری می کند. استفاده از این سرویس رایگان است و در کنار حساب تلگرام شما کار می کند. حتی نیازی به نصب نرم افزار دیگری روی گوشی یا رایانه تان ندارید. با این کار ویدیوهای شما توسط وب و موتورهای جستجو هم قابل دسترس است. برای کسب اطلاعات بیشتر به اشتراک گذاری ویدیو با تلسکوپ تلگرام مراجعه نمایید.