برتری های تلگرام در چیست؟

منتشر شده در ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ در دستۀ آموزش تلگرام بدون دیدگاه

تلگرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی از شرکت Digital Fortress می باشد که با تمرکز بر روی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی گردیده است و به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن های دلخواه خودشان را برای دوستانتان در هر کجای این کرۀ خاکی که باشند بفرستند!

برتری های تلگرام در چیست

برتری های تلگرام در چیست؟

به دلایل زیر بهتر است از هر نرم افزار ارتباطی به تلگرام مهاجرت کنید

۱- تلگرام همه فرمت رسانه را برای انتشار و نمایش پوشش می دهد.

۲- گروه های تلگرام ۲۰۰ نفره است و با ساخت یک SuperGroup یک گروه ۱۰۰۰نفره داشته باشید.

۳- همه می توانند در گروه ها افراد دیگر را اد کرده و هم خودشان و هم مدیر می تواند آن فرد را حذف کند و هم خودشان را.

۴- خاصیت Broadcast دارد یعنی شما می تونید برای همه بدون ساخت گروه مطلب بفرستید و در پیج شخصی برایشان نمایش دهد.

۵- هرکسی رو اد کنید مشخص میشه اد کننده و اد شونده کی هستش و اگر خارج شوند هم مشخص می شود.

۶- جایگزینی برای ایمیل: محدودیت در حجم فیلم، عکس ،صوت و متن نداره و فرمت های pdf ،apak ،exe و … را می توانید در گروه ها منتشر کنید و دیگر احتیاج به داشتن ایمیل برای انتقال اطلاعات به دوستانتان نیست.

۷- یک مزیت مهمش این است که تعداد افراد آنلاین را نمایش می دهد و می توان بررسی کرد آخرین زمان آنلاین بودن مخاطبان چه زمانی بوده و آیا اصلا از تلگرام استفاده می کنند یا خیر.

۸- سرعت پیام رسانی و ارسال و دریافت فایل ها بسیار بالاست و با پایین ترین سرعت ممکن اتصال برقرار می شود.

۹- حریم شخصی کاملا رعایت می شود و کسی نمی تواند شماره افراد را بدون اینکه آنها اجازه بدهند ببیند و یا ذخیره کند که جلوی سوء استفاده گرفته می شود.

۱۰- نسخه میزکار برای ویندوز روان، سهل و عالی است، برای کسانی که پای کامپیوتر می نشینند سرعتشان را خیلی بالا می برد.

۱۱- چت سکرت و یا مخفی داره برای اونایی که تمایل ندارند مطالبشون Forward شود یا بماند و یا برامون ثبت شود و آن را می توان زمانبندی کرد تا به صورت خودکار حذف گردد.

۱۲- در عموم نرم افزارها مثل وایبر هر بار که شما کلیپ یا عکسی را دانلود می کنید برای Forward دوباره باید آن را آپلود کنید! در صورتیکه در تلگرام کافی است یک بار یک مطلبی را دانلود یا اپلود کرده باشید، بعدش فقط کافی است انتخاب و بازنشرش بدید در همه گروه ها.

۱۳- وقتی می خواهد فیلم یا کلیپی را آپلود کنید می توانید آن را تدوین کنید و از قسمت‌هایی از آن بزنید تا حجم کم شده یا برش بخورد برای بهتر شدنش.

۱۴- محدودیت میزان و حجم انتشار متن، عکس، فیلم، صوت هر فایلی رو در یک پست ارسال نداره و راحت می شود چندین هزار کلمه را ارسال کرد.

۱۵- بالاترین امنیت رو در بین نرم افزارهای ارتباطی داره و از پروتکل های ارتباط مستقیم برای حفظ امنیت اشخاص استفاده می کند.

۱۶- خیلی راحت می توان همه آرشیو یک گروه را پاک کرد بدون اینکه به اطلاعات بقیه گروه ها آسیب برساند.

۱۷- نوتفیکشن ها و دانلود فایلها با فرمت های مختلف قابل تنظیم و شخصی سازی است.

۱۸- نرم افزارش روسی هستش و دردسر اسراییلی بودن یا امریکایی بودن را تا حدی ندارد.

۱۹- در موارد فوروارد مطلب هنگام انتخاب گروه یا مخاطب برای ارسال پیام تایید نمایش داده می شود که جلوی خطا را می گیرد.

۲۰- در فوروارد شماره مخاطب قبلی کپی نمی شود برخلاف واتس آپ.

۲۱- در Forward مطالب حق مولف حفظ می شود. یعنی مطلب توسط اولین نویسنده نقل قول می گردد. (رعایت کپی رایت و صداقت در نقل مطلب)

۲۲- یکی از ویژگی های عالی تلگرام این است که هنگام عضو نمودن یک نفر در گروه از شما تعداد پیامهایی که از قبل در گروه ارسال گردیده را برای نمایش به عضو جدید می پرسد که این عدد به صورت پیش فرض ۵۰ بوده و شما می توانید کم و زیادش کنید. یکی از ویژگی های عالی تلگرام این است که هنگام عضو نمودن یک نفر در گروه از شما تعداد پیامهایی که از قبل در گروه ارسال گردیده را برای نمایش به عضو جدید می پرسد که این عدد به صورت پیش فرض ۵۰ بوده و شما می تواند کم و زیادش کنید.

در آخر به شما پیشنهاد می کنیم با توجه به این برتری های تلگرام به تلگرام آمده و خودتان را از شر نرم افزارهای سنگین، غیرکاربردی، محدود، غیرحرفه ای، نا امن و کم سرعت خلاص کنید. تلگرام بهترین نرم افزار برای ایجاد ارتباط افراد در سرتاسر جهان به شمار می رود.