تبلیغ کانال در اینترنت

منتشر شده در ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ در دستۀ آموزش تلگرام بدون دیدگاه

شما هم کانال تلگرام دارید و نمی دانید که چطور باید اعضای کانال تان را بالا ببرید؟ خوب، طبیعتاً باید برای آن تبلیغ کنید. تبلیغ برای کانال یکی از بهترین روش ها برای بالا بردن اعضای کانال تلگرام است. برای تبلیغ هم روش های زیادی وجود دارد. از تبلیغ درون کانال های پر بازدید دیگر گرفته، تا تبلیغ در سایت های اینترنتی. برای اینکه بهترین روش تبلیغ کانال را پیدا کنید، باید به عوامل زیادی دقت داشته باشید. باید بدانید کسانی که ممکن است نوع محتوای کانال شما خوش شان بیاید، بیشتر در کجا پرسه می زنند. همانجا تبلیغات تان را شروع کنید. هر چقدر از موضوعی که در آن فعالیت می کنید به علاوه مخاطبان کانال اطلاعات بیشتری داشته باشید، در تبلیغ تان هم موفق تر ظاهر عمل خواهید کرد. موضوع آموزشی ما امروز تبلیغ کانال در اینترنت است. پس با ما همراه باشید.

تبلیغ کانال در اینترنت

تبلیغ کانال در اینترنت

تبلیغ هدفمند در اینترنت

اینترنت یک شبکه متشکل از میلیون ها نفر در سرتاسر جهان است که برای مقاصدی وارد آن می شوند. هر کس بسته به نیاز و علاقه مندی که دارد، وارد سایت یا سرویس خاصی می شود. سایت های اینترنتی هر کدام دارای موضوع ها و مخاطبان مختلفی هستند که هر کدام افرادی را با علاقه مندی های یکسان کنار یکدیگر جمع می کنند. حتی هر شبکۀ اجتماعی هم همین کار را می کند. همین تلگرام را در نظر بگیرید، کسانی که یک نوع علاقه مندی دارند، درون کانال ها و گروه های مختلف تجمع می کنند و به بحت و گفتگو می پردازند.

همین عامل جمع کردن افراد با درگیری های یکسان کنار هم، باعث می شود که تبلیغات ما هم بیشتر جواب دهد. در مقایسه به روش هایی که به صورت گسترده تبلیغ می کنیم که در این حالت خیلی ها تبلیغ ما را می بینند و ما برای آن پول پرداخت می کنیم که محصولات و خدمات ما برای آنها هیچ اهمیتی ندارند! حالا به دلیل اینکه موضوع بحث ما در اینجا تبلیغ کانال در اینترنت است، باید به این شاخص بسیار مهم دقت کافی داشته باشید.

تبلیغ کانال در اینترنت به صورت هدفمند

اگر خواسته باشید کانال تان را در اینترنت تبلیغ کنید، باید در رابطه با موضوع کانال تان اطلاع کافی داشته باشید و ببینید که افرادی که علاقه مند هستند در این موضوع اطلاعات کسب کنند، بیشتر در کجای اینترنت یافت می شوند؟ ممکن است چنین افرادی در یک نوع از سایت بیشتر تجمع کنند. یا اینکه این افراد بیشتر درون شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک یا گوگل پلاس در حال رفت و آمد باشند. حالا باید دید که چطور می توان تبلیغ کانال خودمان را در آن محیط ها منتشر کرد.

خیلی از مواقع ممکن است از روش های رایگان مثل انتشار محتوای جذاب که در آن محیط خاص، مورد پسند توسط همگان هستند، بتوانیم استفاده کنیم. مثلاً می توانیم یک کتاب، ویدیو و یا دیگر اقسام محتوای مفید تولید کرد و درون آن سایت ها منتشر کرد. به عنوان مثال سایت های زیادی هستند که کتاب های شما را برای انتشار دریافت می کنند و شما می توانید از این طریق افراد زیادی را با کانال خود همراه کنید.

اما در خیلی از مواقع هم شما باید پول بدهید تا تبلیغ کانال تان در سایت یا سرویس خاصی منتشر شود. سعی کنید تمام بررسی های لازم برای حداکثر شدن بهرۀ تبلیغ را انجام دهید، تا پول تان هدر نرود. در خیلی از مواقع می توانید از مدیر همان سایت بپرسید که بازخورد تبلیغ در سایت آنها چطور است. معمولاً هم آنها شما را راهنمایی خواهند کرد.

تبلیغ کانال در سایت های تبلیغ کانال تلگرام

برخی از سایت ها هم هستند که کارشان به طور خاص تبلیغ کانال تلگرام برای شماست. از نمونۀ این سایت ها سایت کانال تلگرام و سایت تبلیغ کانال است. شما با مراجعه به صفحه تبلیغ کانال تلگرام می توانید با پرداخت اولیه هزینه، فرم ارسال کانال تان را ببینید و مشخصات کانال خود را ارسال نمایید. کانال شما بعد از مدتی تایید شده و در سایت منتشر می گردد.

آیا می دانید از مزیت های تبلیغ کانال در اینترنت به این روش چیست؟ شما اگر یک عنوان و توضیحات خوبی را برای کانال خود درج کنید، با تبلیغ کانال در اینترنت حتی موتورهای جستجو هم برای بالا بردن اعضای کانال شما برای تان کار می کنند! چطور؟ منظور از موتور جستجو مثلاً گوگل یا یاهو است. از آنجایی که این موتورها تمامی صفحات اینترنتی را ذخیره می کنند و به صورت نتیجه به کسانی که از گوگل برای جستجو استفاده می کنند، نمایش می دهد، اگر کانال تان را به خوبی در سایت های تبلیغ کانال تلگرام (مثل آنهایی که در بالا به آنها اشاره شده) ثبت کنید، در صفحۀ نتایج گوگل ظاهر شده و حتی خود شما هم با جستجوی عنوان کانال خود در گوگل، می توانید صفحۀ کانال خود را در سایت تبلیغ کانال ببینید.

از دیگر مزایای تبلیغ کانال به این روش این است که تبلیغ شما برای همیشه در اینترنت خواهد ماند. یعنی به مرور زمان می توانید از نتیجه هزینه ای که یک بار کردید تا همیشه استفاده کنید. البته باید دقت داشته باشید که تعداد کسانی که از طریق این روش تبلیغ، وارد کانال شما خواهند شد، آنی زیاد نخواهد شد! همانطور که گفته شد، باید صبر داشته باشید تا کانال شما در موتورهای جستجو بالا بیاید.

اگر آماده اید که با هزینه ای اندک این روش از تبلیغات تلگرام را هم امتحان کنید، به صفحه تبلیغ کانال تلگرام بروید. مراحل را با توجه به توضیحاتی که به شما داده شده است طی کنید. به نکات حتماً دقت کنید. هر چه گفته شده برای افزایش کیفیت تبلیغ شماست.