تلگرام به درد چه کسانی می خورد؟

منتشر شده در ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ در دستۀ آموزش تلگرام بدون دیدگاه

حالا با توضیحات بیشتر راجع به تلگرام در خدمت شما هستیم. اگر می خواهید بدانید که تلگرام مناسب چه کسانی است و به درد چه کسانی می خورد، باید به ادامۀ این نوشته توجه کنید. تلگرام مخصوص کسانی است که ارسال پیام سریع و مطمئنی را خواستارند. کاربران کسب و کار و همچنین تیم های کوچک کاری، گروه های بزرگ برنامه های میزکار و امکان اشتراک گذاری را ممکن است خیلی دوست داشته باشند. به این خاطر که گروه های تلگرام تا ۱۰۰۰ عضو را به راحتی می پذیرند که باعث اشتراک بهتر و سریعتر محتوا بین کاربران آنها می شود.

تلگرام به درد چه کسانی می خورد

تلگرام به درد چه کسانی می خورد؟

تلگرام امکانات بیشتر برای استفاده از تصاویر دارد. مثلاً شما می توانید از عکس های Gif (تصاویر متحرک) هم استفاده کنید. دارای ویرایشگر تصویر هنری است و سکوی باز استیکر دارد. به علاوه نیازی نیست شما نگران فضای ذخیره سازی روی گوشی خود باشید. با فضاهای ذخیره سازی ابری تلگرام و همچنین مدیریت پیشرفتۀ حافظۀ نهان تلگرام، تقریباً هیچ فضایی از روی گوشی شما اشغال نخواهد شد.

برای امنیت و حریم خصوصی بیشتر هم می توانید به قسمت تنظیمات پیشرفته نرم افزار رفته و برای برقرار ارتباط امن از چت محرمانه استفاده کنید. یا اگر خواست باشیم از امنیت بیشتر بگوییم، باید از امکان گذاشتن رمز عبور برای باز کردن تلگرام یا امکان تخریب خودکار پیام های شما گفت. به هر حال تلگرام یک برنامه همه فن حریف است که از آنجایی که ایران دومین کشور از نظر گستردگی استفاده کاربران گوشی تلفن همراه از تلگرام قرار دارد، می توان به محبوبیت تلگرام بیش از پیش پی برد.