معرفی کانال های تلگرام

منتشر شده در ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ در دستۀ آموزش تلگرام ۷ دیدگاه

سایت تلگرام علاوه بر مرجع آموزش های مرتبط را پیام رسان تلگرام که از طریق دسته بندی “آموزش تلگرام” قابل دسترس است، اقدام به معرفی کانال های تلگرام به شما عزیزان هم می کند. از طریق نوار منوی بالای نرم افزار قادر به باز کردن فهرست کانال های تلگرام هستید که دسته بندی های کانالها در این قسمت قرار گرفته است. با کلیک کردن روی هر دسته، کانال های مرتبط با همان دسته برای شما نمایش داده خواهند شد.

معرفی کانال های تلگرام

معرفی کانال های تلگرام

کانال های تلگرام به عنوان یک رسانه نوظهور و همچنین پر مخاطب نقش پر رنگی را در دنیای پیرامون ما بازی می کنند. کافی است به دور و بر خود نگاهی بیاندازید و ببینید که چه تعداد از اطرافیان شما از تلگرام استفاده می کنند. به همین دلیل اگر قصد استفاده از این رسانه را دارید، طبیعی است که باید به دنبال کانال های مفید و پر مخاطب باشید تا بهتر بتوانید از این رسانه استفاده کنید.

در انتخاب و نمایش کانال ها سعی در گزینش بهترین‌ها و همچنین برترین‌ها را داریم، تا شما بتوانید با دنبال کردن کانال‌های مفید به اطلاعات خود اضافه نمایید. این سایت به عنوان یک مرجع کامل و غنی هر روز سعی در افزودن کانال‌های جدید را دارد. کانال ها در دسته های مختلف منتشر شده که شما قادر باشید بهتر به موضوعات مورد نظر خود برسید.

علاوه بر معرفی کانال های تلگرام در سایت، شما هم اگر کانالی در تلگرام دارید قادر به ارسال آن برای ما هستید تا ما با بررسی آن، اقدام به معرفی کانال شما به مخاطبان خود کنیم. برای این کار کافی است روی لینک بالای صفحات با عنوان تبلیغ کانال شما کلیک کنید، در صفحه ای که برای شما باز می شود مشخصات کانال به همراه یک توضیح کامل و جامع را بنویسید و روی دکمۀ ارسال کلیک کنید. اگر توضیحات کانال شما کامل باشد، شک نکنید که پس از مدت زمان کمی اعضاء کانال خود را افزایش خواهید داد.

نکته مهم: برای ثبت کانال خود در سایت تلگرام فقط از صفحۀ تبلیغ کانال تلگرام شما اقدام کنید. بدیهی است که در صورت ارسال کامنت معرفی کانال، نظر شما حذف خواهد شد!