کانال فروشگاه اینترنتی مبلمان لمکده

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ در دستۀ کانال های فروشگاهی بدون دیدگاه

فروشگاه اینترنتی مبلمان لمکده تعداد زیادی از محصولات از قبیل مبلمان، سرویس خواب، میز جلو مبلی، میزتلویزیون، کمد، کتابخانه، جالباسی، جاکفشی و هر انچکه به صنعت چوب و دکوراسیون ارتباط دارد را با کیفیتی مطلوب و قیمت مناسب عرضه می کند. همچنین فروشگاه اینترنتی مبلمان لمکده دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن وتجارت است.

کانال فروشگاه اینترنتی مبلمان لمکده

کانال فروشگاه اینترنتی مبلمان لمکده

با عضویت در کانال تلگرام می توانید اطلاعات بروز از محصولات فروشگاه اینترنتی مبلمان لمکده را بدست آورید و ما اطلاعات خوبی را در مورد دکوراسیون داخلی در اختیار شما از طریق این تلگرام قرار خواهیم داد.

با توجه به اینکه هزینه خرید مبلمان در شهرستان ها نسبت به تهران بسیار بالاست و طرحهای جدید در اکثر شهرستانها بسیار کم است می توانید از طریق این سایت مبلمان را به قیمت مناسب خرید و درب منزل تحویل بگیرید. همچنین اکثر محصولات در دفتر مرکزی چیدمان شده و می توانید جهت اطمینان از آنها بازدید کنید.

پیشنهاد می کنیم عضو کانال ما بشوید و از خبرها و پیشنهادهای خوب ما جهت خرید مبلمان و مایحتاج کدوراسیون اتاق نشیمن و سالن پذیرایی و اتاق خواب مطلع شوید.

آدرس دفتر مرکزی: مسیر جنوب به شمال آیت الله سعیدی، بعد از چهارراه یافت آباد، نبش خ آزادی، مجتمع پارسه، طبقه دوم، واحد ۳۰
تلفن ۶۶۶۴۶۵۴۹ -۶۶۶۴۶۵۲۴

عضویت در کانال تلگرام