کانال مبل افشار

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ در دستۀ کانال های فروشگاهی بدون دیدگاه

قطعاً همه ما از نقش عمده مبلمان در جلوه و زیبایی دکوراسیون داخلی منزل آگاهیم. می توان گفت بخش عظیمی از جلوه و زیبایی و سبک دکوراسیون ما را مبلمان تعیین می کند. پس انتخاب مبل مناسب می تواند ظاهر دکوراسیون شما را به کلی تغییر دهد.
هرگاه اسم مبلمان به گوشتان می رسد تصویری از یک ست هفت نفره مبل که شامل مبلمان مدرن و یا مبل کلاسیک می شود، در ذهنتان نقش می بندد. اما می توان به مبلمان و چیدمان آن در منزل به صورت متفاوت تری نگاه کرد.

کانال مبل افشار

کانال مبل افشار

مبلمان راحتی از جمله مبل های پرطرفدار در بازار مبلمان محسوب می شوند. این دسته از مبلمان به دلیل انواع طرح و مدل های خود قابلیت ست کردن با هر دکوراسیونی را داراست. یکی از زیباترین نمونه های مبلمان راحتی آنهایی هستند که با چوب ترکیب شده اند و اغلب به عنوان مبل راحتی چوبی شناخته می شوند.

⚫️ رنگ بندی پارچه نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ترکیب درست و زیبای رنگ ها تاثیر زیادی در دکوراسیون منزل و زیبایی آن خواهد داشت. هر رنگ تاثیرات روانی ویژه ای را روی روحیه افراد می گذارد. در طراحی دکوراسیون منزل، انتخاب رنگ برای دیوارها، سقف و وسایل منزل از لحاظ روان شناسی بسیار مهم است. زیبایی و تاثیر روانی از فاکتورهای مهم در انتخاب رنگ برای وسایل منزل و از جمله مبلمان آن است و هر رنگ نشانه ای را به منزل شما می دهد.

همچنین در باب مسئله عوامل اصلی جهت خرید مبلمان، شایان ذکراست؛ رقابت در عرصه خلق آثارهنری آمیخته با وسایل چوبی و تلاش برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار و برتری راهبردی نسبت به رقبا موجب شده است تا توجه به مشتری و کسب رضایت وی از اهمیت بالایی برخوردار باشد. این موضوع به ویژه در مورد صنعت بسیار گسترده مبلمان و مصنوعات چوبی که با دامنه بسیار وسیعی از مصرف کنندگان با سلیقه ها و نگرش های متفاوتی روبرو هستند، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

از این رو براساس نتایج بدست آمده، اجزای مفهومی مدل مشتمل بر شش شاخص زیبایی و ظاهر محصول، فرایند و کیفیت محصول، اقتصادی، سیستم توزیع و تحویل، خدمات فروش و ارزش گذاری محصول می باشد.

ازطرفی رتبه بندی زیر شاخص ها نشان می دهد که زیر شاخص های تناسب با فضای داخلس محیط، کیفیت مناسب پارچه، فوم و قطعات چوبی، عمر مفید محصول با توجه به قیمت خرید، تحویل به موقع محصول، میزان صداقت و راست گویی کارکنان فروش در هنگام ارائه مشخصات فنی محصول و برتری محصولات مبلمان خانگی چوبی در قیاس با محصولات مشابه مهمترین اجزای تاثیرگذار بر رضایت مشتری از محصولات مبلمان خانگی بوده و زیر شاخص های اندازه و حجم محصول، قابلیت تعمیرپذیری، ارائه تسهیلات مختلف خرید از سوی شرکت، نحوه نصب قطعات، ارائه کتابچه شناسه محصول در هنگام فروش و توجه به مسائل زیست محیطی در هنگام انتخاب محصول عواملی هستند که کمترین تاثیر را بر رضایت مشتری دارند.

در راستای مطالب فوق “مبلمان افشار”با جواز فروش مصنوعات چوبی و “۵۸سال سابقه کاری” تولید مبلمان استیل، راحتی و کلاسیک وسایر محصولات چوبی؛ باحفظ تمامی شرایط و ضوابط و تعهد به مشتری، محصولات شرکتی خود را با ۲ سال ضمانت عرضه می دارد.

ما در برنامه کاری ۵۸ ساله خود ارجحیت “کیفیت” بر تمام مسائل را رعایت کردیم و سعی داریم که محصولات را با نازل ترین قیمت ارائه دهیم. سفارشات مبلمان و سایر محصولات با تنوع مختلف جهت تمامی سلیقه ها و به صورت نیم ست یاست کامل، در ۴۵ رنگ مختلف پارچه و ۵ رنگ چوب پذیرفته می شود.

همچنین توسط کادر مجرب تحویل کالا با بسته بندی و نهایت احتیاط تحویل مشتریان عزیز می گردد.
با استقبال بی نظیر شما و تایید بر جمله “فروش پایان کار نیست، آغاز یک تعهد است” برآنیم تا رضایت تک تک مشتریان گرامی را به دست آوریم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم!
باحضور گرمتان مارا یاری دهید.

برای دیدن محصولات در تلگرام و اینستاگرام وارد لینک زیر شوید.
@moblafshar

آدرس: تهران نو-خیابان ۳۰متری نیروهوایی – خیابان امامت – ابتدای خیابان هشتم نیروهوایی – روبروی بانک آینده – پلاک ۲۰۳
تلفن تماس:۷۷۴۰۶۰۷۲

عضویت در کانال تلگرام