نصب کردن دو تلگرام در یک گوشی

منتشر شده در ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ در دستۀ آموزش تلگرام بدون دیدگاه

داشتن دو تا تلگرام روی گوشی تلفن همراه اندروید شما می تواند مزیت های زیادی داشته باشید. از جمله این مزایا این است که می توانید دو تا حساب مختلف با دو شماره سیم کارت را روی یک گوشی فعال کنید. حتی اگر یکی از سیم کارت ها روی یک گوشی دیگر فعال باشد! به هر حال اگر با نرم افزارهای پیام رسان دیگر مثل لاین آشنا باشید، می دانید که لاین هم دارای رنگ های مختلفی است که می توانید همزمان مبادرت به نصب چندین نسخه از لاین روی گوشی خود کنید.

نصب کردن دو تلگرام در یک گوشی

نصب کردن دو تلگرام در یک گوشی

اما برای نصب کردن دو تلگرام روی یک گوشی کافی است یکی نسخۀ رسمی تلگرام را که از طرف خود سایت تلگرام عرضه شده است را نصب کنید. پس از آن نرم افزار تلگرام پلاس را نصب نمایید. هر دوی این نرم افزارها کارکردی شبیه به هم دارند. البته Telegram+ دارای مزایایی است که به شما پیشنهاد می کنم مطالب قبلی سایت آموزش تلگرام را حتماً مطالعه نمایید. علاوه بر آن تلگرام رسمی رنگ آبی دارد. در صورتی که تلگرام پلاس به سبز رنگ است و نماد آن هم سبز لجنی است.

هر دوی آنها را به یک روش می توانید فعال کنید که در مطلب نصب و فعال سازی Telegram+ به انجام مراحل آن اشاره شده است. شما هر دوی تلگرام‌ها را هم می‌توانید با یک شماره تلفن فعال کنید. هم قادرید هر کدام از تلگرام‌ها را با یک شماره تلفن مختص به آن فعال کنید که با یکدیگر تفاوت داشته باشد.

بدین صورت به راحتی می توانید اقدام به نصب کردن دو تلگرام در یک گوشی کنید و از تمامی قابلیت های تلگرام استفاده کنید. با ترفندهای تلگرام همراه ما باشید.